Alışveriş Zamanı _ Biraz Asi & Biraz Siyah

10:03:00

Deri detaylar ve buna eklenen siyah renk hepimize nedense asiliği çağrıştırır. Gerçi bende gardırobunun %80' ini siyahtan oluşan biri olmama rağmen pek asi sayılmam :) Ama asi tarzı, rock chic stili oldum olası severim. Ayrıca hemde bu stil öyle bir stil ki her yere anında uyum sağlayabilirsiniz. Altına bir topuklu giyerseniz gecelere akarsınız, biker boot giyerseniz alışverişe gidersiniz... Şimdi bana rock chic bir kombin gösterin desem elbet ya siyah, ya deri detaylar ve biraz metal esintiler mutlaka olacaktır. Ki olması gerekende bu ! Daimi alışveriş sitem Sheinside 'dan seçtiğim bir kaç ürünle aşağıdaki gibi bir kolaj oluşturdum. Sanırım en yakın zamanda T-shirt'ü ve pantolonu sipariş edeceğim, oldukça beğendim ;)


Kaban/Coat: Burada/Here .... Tshirt/Tee: Burada/Here ..... Pantolon/Pant: Burada/Here ..... Kolye/Necklace: Burada/Here ..... Çanta/Bag: Burada/Here

Daha fazlası için http://www.sheinside.com/ 'a göz atabilirsiniz.

Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog

You Might Also Like

4 yorum

  1. bu kabanın aynısını başka bir siteden sipariş ettim
    bakalım nasıl bişey gelicek :)
    meraktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende merak ettim bak şimdi :)
      merakla bekliyorum tatlım ;)

      Sil
  2. Bunlar tam bizlik! Bizim blogumuza da bekleriz:)
    http://shoppingisalove.blogspot.com/

    YanıtlaSil