Alışveriş Zamanı _ Lovelyshoes.net

12:18:00

Blog ve forumlarla haşır neşir olupta, hala Lovelyshoes.net 'i aramızda duymayan kaldı mı ? Sanırım pek fazla yok :) Eskiden beridir bildiğim ve güvendiğim bir site olmakla birlikte, internette arattığınızda diğer blogger arkadaşlarımın buradan yaptığı alışverişler hakkında bilgilere ulaşabilirsiniz.

Site sadece ayakkabı değil, giyim, aksesuar ve çanta gibi bir çok sevdiğimiz ürünü barındırıyor. Bende bu aralar biraz cicili bicili şeylere merak saldığımdan seçtiklerim klasikten biraz uzak :) Ama bahar için bence çok çok uygunlar. Ancak Lovelyshoes 'da o çok çok beğendiğiniz bilmem kaç bin dolarlık ayakkabıların benzerlerini bulabilir, 5-10$ gibi başlayan fiyatlarla da alabilirsiniz. Yani seçeneğiniz çooook ;) Hadi size ve tabiki bana Lovelyshoes.net 'de güzel güzel kaybolmalar ve sepeti doldurmalar !

Babet/Flat : Burada(Here) ..... Leopar Ayakkabı/Leopard Print Pump : Burada(Here) ..... Gri Süet Bootie/ Gray Bootie : Burada(Here) 


Kazak/Sweater: Burada(Here) ..... Jean: Burada(Here) ..... Çanta/Bag: Burada(Here) ..... Ayakkabı/Pumps: Burada(Here)


Elbise/Dress: Burada(Here) ..... Biker Boots: Burada(Here) ..... Çanta/Bag: Burada (Here)

You Might Also Like

6 yorum

  1. senin önerdiğin siteleri beğenmemek elde değil ki :) yabancı sitelerden alışveriş hiç yapmadım korkuyorum biraz ama hevesim tavan şuan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım eğer Paypal kullanırsan oldukça güvenli ;)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende artık TR den hiç birşey almıorum gibi :) Lovelyshoes da ayakkabı için en sevdiğim sitelerden biri ;)

      Sil
  3. Merhaba, bu siteden ilk kez alışveriş yapacağım, ayakkabı no'ya nasıl karar veriyoruz, örneğin ben 38,5 giyiyorum... Bir de shipping ücreti nasıl? Şimdiden teşekkürler yardımınız için.

    YanıtlaSil
  4. Bende kargo durumunu merak ediyorumm.
    Bu konudad beni bilgilendirir misiniz :)

    YanıtlaSil