Instagram'da Geçen Hafta #Vol4

10:06:00

Herkese merhaba! Çok güzel bir gün geçiriyorum diyemeyeceğim, bi baş ağrısı musallat oldu ki sormayın. Ne ağrı kesiciler, ne karanlık odalar iki gündür... Ama olsun iyi düşüneceğim iyi olacak! Geçtiğimiz hafta tamamen keyif üzerine kurulu bir hafta geçirdim. Bol bol yedik, içtik, sunduk... Yaptığım şeyleri sunmak artık benim için bir tutku haline geldi. Bu konuda birkaç girişimim var ama bakalımmmm ;)

Instagramda beni takip etmek için / Follow me on Instagram : @swlblog

 Payetli beremi çok severek H&M'den almıştım ama gelin görünki evde ayna karşısında denemekten başka hiç kullanmadım. Onun yerine saçlarımı ensede toplayıp hooop diye çıktım evden :)

Geceleri waffle krizleriyle sitemizdeki Mado'da soluğu aldık ve son kalan malzemeleriyle bana bi waffle çıkarmayı başardılar. Yine evimizin etrafına açılan mekanlardan biri olan Qubba'yı hayırladık, beğendik, gidilesi ;)

Akşamları evde ya meyve şöleni ya da çay partisi... Fena alıştık, bu duruma bir çareeeee kilo almadan;)

Bu sezon grinin en sevdiğim renklerden biri olduğuna karar verip siyah'ımın yanına ekledim...

Bir akşam menümüzü patlıcan tava ve mısırlı pilav olarak belirledim. Sabahına da hafifçe bi kahvaltı... Dengelemek şart :P

You Might Also Like

8 yorum

  1. patlıcan tava güzel olmuş kanımca :)

    YanıtlaSil
  2. ah o çay saatleri, meyve keyifleri, benim gibi 1 yılda aldığın 10 kiloyu vermeye uğraşmazsın umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım dengelemeye calısıyorum ama bakalım :)))

      Sil
  3. payetli bereden bende de var
    ben F&F den almıştım kipadan
    çok hoşuma gidiyor ama kısa saçla hoş olmuyor
    saçım biraz uzadı takim artık aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmalısın tatlım bence sendede hoş duracaktır ;)

      Sil