SAÇ BAKIMI | Loreal Elseve & John Frieda & Morfose

11:57:00

Merhabalar!!! Gelen yorumlar, mailler ve blog istatistiklerine göre bu postu yapmam gerektiğini düşündüm. Bildiğiniz gibi ben işlemli
saçlara sahibim ve bu açma işlemlerinin saçlara verdiği zarar yadsınamaz derecede büyük. Ancak bu demek değildir ki sarı saçtan
 vazgeçeceğiz. Bizimde kendimize göre çözümlerimiz var değil mi? Bazı çözümlerimden şu başlık altında(tıktık) çokça bahsettim. 
Okuyacağınız üzere, farklı farklı ürünleri denemeyi seven biriyim ve saç ürünlerimi değiştirerek kullanıyorum. Çünkü aynı ürüne
 uzun süre devam edince saçlarım cevap vermemeye başlıyor.
 
 
Şu ara kullandığım şampuan ve saç kremim Loreal Elseve Nutri Gloss serisi. Saçlarıma verdiği glossumsu parlaklığı ve yumuşaklığı
 seviyorum. Haftada bir veya iki kez John Frieda'nın Full Repair maskesini kullanıyorum. Mükemmel bir maske, alın deneyin sizde bana
 katılacaksınız eminim. Duştan sonra Morfose Keratin Serum'dan çok az alıp saç uçlarıma yedirip kurutuyorum. Muhteşem Dörtlüm !!!
 
 

You Might Also Like

23 yorum

  1. Glossumsu parlaklık ne demek oluyor acaba? anlayamadık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumuşak cilalı gibi demek. Bir sen anlayamadın galiba canım ????
      Birde neden bu tarz yorumlarınızı adsız yapıyorsunuz anlayamadım?
      Direk açık isminizlede sorabilirsiniz, uno problemo

      Sil
    2. ismim irem herhangi bir üyeliğim olmadığından anonim göndermiştim, kasti bir hareket değildi. glossumsu diyene kadar tükçe kullansak daha güzel ifade ederiz gibi, ama takdir senindir tabii ki. benm ne dediğim aslında gayet açıktı, bir ben değil de bir sen anlayamamışsın ne yazık ki...

      Sil
    3. Şimdi İrem arkadaşım... Eğer kasti bir hareket olmasa idi, "Glossumsu parlaklık ne demek oluyor acaba? anlayamadık" demek yerine "Seval, gloss ile neyi ifade ettin, keşke türkçe yazsaydın, daha güzel ifade etmiş olursun" demek arasında milyonlarca fark olduğunu bilirdin ve eğer sen bu cümleyi kursaydın, haklısın arkadaşım der ben onu değiştirirdim. Çünkü ben okuyucularımın her dediğine bir şekilde cevap vermeye çalışan er yada geç mutlaka yorumları cevaplayan biriyim. Ayrıca herkese de saygılıyım, tabiiii bana saygılı ve kasti hareketler olmadığı sürece... Ve bu yersiz tartışmayı başlatan yazdığın ilk yorumu tekrardan okuyup kasti olup olmadığına kendin karar vermeni dilerim...

      Sil
    4. üzülerek söyleceğim ki arkadaşım o senin kendi art niyetin.. hiçbir kastım olamaz sana inan ki. irem

      Sil
    5. Peki arkadaşım.. Biz uzlaşamayacağız, bu sebeple uzatmayacağım konuyu.
      İyi Günler...

      Sil
  2. parlaklık şampuanın kullanıyorum ama ben de kepek yaptı.Grçi ben biraz kuru bir cilde sahibim

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum canım maalesef bu tarz ürünler herkeste aynı sonucu vermiyor maalesef ki :(

      Sil
  3. uno problemo ne demek canım bende bunu anlayamadım?

    Pelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sallamasyon bir şey... sorun yok manasında.
      Şimdi anlatabildim mi PELİN ???????????

      Sil
    2. Şimdide sallamasyon nedir anlayamadım diyeceksin adsız pelin :))))
      Nereye kadar sürecek peki bu ? :)
      Bileyimde ona göre mesai harcayayım ?

      Sil
    3. sen ne kadar saygısız bir bloggersın ya seni takip eden insanlara böyle cevaplar mı veriyosun ? sen kendini harcıyosun bu hareketlerinle. türkç konuşacağına iki kelime yabancı dil kullandın diye onu bunu harcayacak mertebeye gelmen için 40 fırın ekmek yemen lazım...

      Sil
    4. Pelin yada İrem, aynı anda iki tane adsız kullanıcıdan bu tarz yorumlar alıyorum ve farklı kişiler olduğunuza inanmam bekleniyor. İnandım varsayarsak ;
      Pelin,
      1- Yukarıda İrem'e verdiğim cevabı okumanı tavsiye ederim.
      2- Benim saygısız olduğuma senin gibi saygısızca yorum yazan biri mi karar verecek.
      3- Ben iki üç kelime ingilizce yazdım diye, havaya girip yorumlarına bile cevap vermeyen blogger lardan değilim. Şu noktada şunu da eklemeliyim, burada glossumsu dememin sebebi şampuanın adının nutri gloss olmasından dolayıdır. Bu kadarınıda tahmin edersiniz artık diye es geçmiş olabilirim, yada üstünde fazla düşünmemiş olabilirim. Bunu ifade etmenin yolu "anlayamadıkkkk" gibi terimler değil "keşke türkçe yazsaydın" demektir. Ve emin ol bana böyle söyleseydin ben pardon haklısınız der değiştirirdim.

      Ben kendi açıklamamı yaptığıma göre; eğer beni hala saygısız, onu bunu harcayan biri olarak görüyorsanız, lütfen bloğu okumayın...

      Sil
    5. epey bi mesai harcamış oldun böylece, saygının ne mertebe olduğunu hepberaber öğrenmiş olduk... zaten sen bu tavırlarına bir son vermezsen inan ki kimse bu blogu okumayacak kendin çalıp kendin oynayacaksın sevgili seval... sen dediğimi anlamışsın burdan sonrası teferruat. benzer yorumu yapan ayrı insanlar olmasına da inanmak istemiyorsun anladığım kadarıyla, maalesef o insanlardan bir tane yok!

      Sil
    6. Benzer kişiler nedense 3 gündür aynı saatte yorumları gönderiyorlar, hemde aynı Ip'den... Ben bilişimciyim bilgin olsun...
      Neyse konumuz bu değil. Ben sana yukarıda cevap verdiysem eğer senin dediğini anladım, kabul ettim onayladım demek değildir. Sadece açıklamadır ve sen bunun üzerine bak üste çıktım gibi görüyorsan bu senin kibirindir... Ayrıca eğer uzun zamandır beni takip ediyor, gelen yorumlara verdiğim cevapları okuyor olsaydın, benim ne olduğumu bilirdin. Kusura bakma ama kasti ve art niyetli yorumlarada göz kapayacak değilim. Ve hala "kendin çalıp kendin oynayacaksın, saygının mertebesi" nden bahsediyorsan yukarıda yazdığın saygıyı sende fazlasıyla gördüm... Beni bilen bilir...Ve bu yorumdan sonra hiç bir yorumuna cevap vermiyorum. İyi Günler PELİN...

      Sil
  4. çok güzel harıka sacların masallahhhh....keratin serumu nereden aldın bitanecim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım. Kadıköyde bir kozmetik deposundan almıştım. genelde kuaförlerde kullanılıyormuş..

      Sil
  5. ben de kullandım bu şampuanı ama bir süre sonra saçlarım dökülmeye başladı canım.. umarım sende böyle bir durum olmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden mi? şu an için bende bu tarz durumlar oluşmadı ama sanırım kişiden kişiye değişiyor bu etkiler.

      Sil
  6. eveet bazı ürünler kişiden kişiye farklı reaksiyon gösteriyor , bugün bioxcin aldım gürleşsin diye bakalım işe yarayacakmı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım inşallah işe yarar canım. O şampuanı duymuştum, sarmaşık özlü olan mı ?

      Sil
  7. bioxcin yorumuna ek olarak ben kullanıyorum tık yok :) siz de işe yarar umarım. saçlarımı matlaştırdı üstelik

    YanıtlaSil
  8. saçların çok güzel maşallah..

    YanıtlaSil