ALISVERIS | Flormar

13:27:00

Merhabalar, merhabalar efenim... Bir süredir izinli olduğum için buralarda yoktum, ancak her izin gibi bu da bitti maalesef :(
Bu sefer tatilimi daha çok dinlenmeye adadığımdan herşeyi kendim ve zevkim için yapmaya çalıştım. Kozmetik de benim en
önemli zevklerimden biridir bildiğiniz gibi... Flormar'ın yeni çıkardığı bu ruj serisini denemek istiyordum,  terracota pudrası da
 yanında bonusu oldu. Her ikisini de çok sevdim, ancak detaylı fotoğraflama fırsatım olmadı. İleriki günlerde mutlaka daha
detaylı fotoğraf ve anlatımla blogda yerlerini alacaklarından emin olabilirsiniz ;)
 
 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Terracota pudra 20 numara mı? Ben onu kullanıyorum ve çok memnunum cildime çok hoş bir aydınlık veriyor. O gloss rujunda d40 numarası harika :) fotoğraftan seçemedim hangisi olduğunu :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sanırım pudra 20 numara;) ayrıca ruj da D40 :) nokta atışı hepsi :)

      Sil
  2. valla ruj cok guzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yapısıda cidden çok güzel tavsiye edilirrr ;)

      Sil
  3. Morumsu ruj mu gördüm beeennn acilen dudakta fotosunu koymalısın güzel günlerde kullan güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım fotodan öyle çıkmış olabilir ama değil :) Kırmızımsı glossumsu bir ruj ;) Çok teşekkürler canım, en kısa zamanda blogda ;)

      Sil