NEON & SUIT

13:25:00

Bugün biraz kurumsal, biraz neon ve çokça siyahım...Ceketi jeanlerle kullanmayı çok seviyordum, ve buna artık birde önceleri "acaba"
 dediğim statement kolyeler de eklendi. Çok çok basic bir kombinin bir anda tüm havasını değiştiren bu aksesuarı kim sevmez ki,kim ?
 
 
Today, I'm in some official, some neon and much black outfit... I like to wear jacket with my jeans and also added
 statament necklaces to them. Who does not like a accessory that change all ambiance of a basic outfit ?



 
 
 
Batik jean, H&M tshirt ve kolye, Mango ceket, Zara ayakkabı / Batik jean, H&M tee and necklace, Mango jacket, Zara shoes

You Might Also Like

20 yorum

  1. valla havası değişmiş kıyafetin

    YanıtlaSil
  2. nefis olmus ve kolye konusunda cok haklisin.. gerci sende o saclar varken her turlu fark attirirsin gibime geliyor basic bir outfitte bile.. :) Soruna gelirsek, Trilyali'nin kahvaltisi sahane.. Cok keyifli.. Bayramda cok kalabalik olur mu bilemem ama kahvaltisi acik bufe idi ve cok cok taze urunlerle hazirlanmisti.. Biz bayildik.. zaten otelin butik olmasi da ayri bir hava veriyor kahvaltina :)) Ama Tarhan Otel var mesela ona da bakabilirsin.. 5 odasi olan kucuk bir otel.. Daha uygun fiyatli ama Trilyali ile mukayese edilemez bilesin ;) Bu arada Mudanya'da kalip Trilye'de yiyelim icelim istersen Camlik kahve'de kahvalti mevcut, manzarali falan.. Ayrica da Trilye sahildeki balik lokantalari da sabahlari guzel kahvalti sunumu yapiyorlar.. Bahcelerinde keyifle bas basa kahvalti edebilirsiniz.. Ama ben derimki Trilyali otel !! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Bende senin postundan sonra hemen Trilyalıyı inceledim ve otel ile iletişime geçtim :) Biz Kasım ayının ilk haftası gibi gitmeyi düşünüyoruz iki günlüğüne. Ama sanırım benim seçimimde eğer Trilye ye gidecek olursak kesinlikle Trilyalı Butik otel olacak ;) Kahvaltıyı sormamın sebebi de benim için en önemli öğün olması :)) Çok teşekkür ederim canım ilgin için çok ;)

      Sil
  3. H&M kolyeyi daha dün ellerime aldım da almakla almamak arasında kalmıstım :) su an görüyorum ki harika duruyormus we yanlıs bir karar wermişim :)
    bana da beklerimm :)
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tekrar karsılasırsanız, kesinlikle almalısın ;)
      hemen bloğuna geliyorum ;)

      Sil
  4. benim de en sevdigim şeylerden biridir ceket&jean ikilisi. o maskülen havayı alıp biraz daha kadınsı havaya sokar, tam da seninki gibi üstüne cuk oturan bi skinny gibi;)
    kolye de bu outfitin en bebiş parçası olmuş, evde beslemelik tam ^.^

    iyi bayramlar kuşum, öperim seni. ha bide incecik beline sarılır hık diye sıkarım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim minikkuşum bu güzel yorum için...
      Öpüyorum kocaman seni ve mutlu bayramlarrrrr :X

      Sil
  5. oh cok guzel olmus neon ıcımız acıldı :)
    kolye cok yakısmıs)


    begumyagci.blogspot.com


    YanıtlaSil
  6. cook yakismis sana bu ceket ve kot !!
    ayrica kolyende cok muhtesem bir detay olmus bu outfitte !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, bunları duymak ne güzel ;)

      Sil
  7. kesinlikle haklısın canım ! siyah zaten hayat kurtarıyor , bu kolyelerde kombinlere hayat veriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, hemen outfitin havasını değiştiriyorlar ;)

      Sil
  8. I adore your necklace!

    meetame.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. jean nasıl yakısmıs oyle
    ceket kolye ki ben o kolyeye bloger kolyesı dıyorum artık süper her sey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha haklısın canım, tüm bloggerlarda var :)))
      Çok teşekkür ederim fıstık, bu arada hoşgeldinn ;)

      Sil
  10. işte bu
    sade ama şık...
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil