@ ORTAKÖY

09:45:00

Günaydın! Hava o kadar kapalı ve karamsar ki şu an benim psikolojime de yansımış durumda... Ama umuyorum  ki bu ruh
 hali sadece sabaha özgü, ilerleyen saatlerde geçecek. Şimdi işe geri dönme vakti...Gün içinde tekrar görüşmek üzere !
 
 
Good Morning ! The weather is cloudy and depresed today, so it impressed my psyche also. But I think this mood
 is only for morning, not valid for rest of the day. Now time to go back to work. See you again during the day !



 
Defacto elbise, Stradivarius ceket, Hotiç loafer / Defacto dress, Stradivarius jacket, Hotiç loafer 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Canım günaydın bende aynı ruh hali ile kalktım fakat güneş belirmeye başlayınca kendime geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Istanbulda hala güneş açmadı ve açmayacağa benziyor maalesef :(

      Sil
  2. ee ama hiç için sıkılmasın cok güzel görünüyorsun... :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, o senin güzel bakışın ;)

      Sil
  3. Canım çok yakışmış sana defacto şıklığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha yerim seni :))) Çok teşekkür ederimm ;)

      Sil
  4. son is gunu ! (umarim senin icin de oyle) o yuzden harika hissetmek icin iyi bir sebebimiz cepte ! Hadi toparlan darling ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleydi canım, bayramda izinliyim yuppi :)

      Sil
  5. elbiseni cok cok sevdim !

    YanıtlaSil