Bugün Ne Giydim !

15:57:00

Bugün bildiğiniz gibi biraz rahatsız hissediyorum kendimi ama elimden geldiğince hasta olmaya başladığım gerçeğini bilincimde
 gerilere atmaya çalışıyorum. Hem hastalanmıyacağım diye vücudumuzu da kandırmış oluyoruz bi nevi ;) Çünkü biliyorum insan
 düşündükçe, düşündüğüne inandıkça olmasada olduruyor. Benim başıma çok gelmiştir ve inanırımda, resmen sadece düşünerek
 bazı şeyleri kendime çekmişliğim vardır. Sizinde başınıza hiç geldiği oldu mu? Böyle iki arada bir derede günlerde kendime
 hep daha çok özen göstermeye çalışırım. Belki aynaya baktığımda kendimi daha iyi hissederim diye !!!
 


 
H&M pantolon, no-name dantel üst, Deichmann ayakkabı / H&M pant, no-name lace top, Deichmann pumps

You Might Also Like

22 yorum

  1. Cok gecmis olsun cnm, bende bir kac gun once atlattım. Sonbaharda olmazsa olmaz :))) Kombinine bayıldım, o dantel ust bi harika !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok geçmiş olsun canım benim.
      Çok teşekkürler beğeni için, öpüyorum ;)

      Sil
  2. güzel saçlım masallah nasıl güzel sağlıklı ve uzun görünüyorlar...özletiyorsun bana saçlarımı her seferınde...ama bende uzatıyorum kestırmem bidaha tövbe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın kestirme hayatım, gerçi ben sana o zamanda söylemiştim ama olsun ... Çok teşekkürler bebeğim ;)

      Sil
  3. gayet güzel hissetmelisin çok güzel ve şıksın cicim:)
    dantelli üst ne güzel olmuş:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. supersin ! ;) Ben de sen gibiyim.. Ozellikle rahatsizsam daha bir bakimli olmaya calisirim ki sefil goruntu icine girmeyeyim :P fistik gecmis olsun cok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde düşünüyormuşuz desene canım :) Çok teşekkür ederim canım, alpicoyu öptüm çok ;)

      Sil
  5. dantel üste bayıldım nasıl şık durmuş cok ama cok yakışmış.Bu arada takibimdesin sen de beni takibe alırsan çok mutlu olurum :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende takipteyim artık canım ;)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  6. kesinlikle bana da olur öyle bazen !! hatta ne kadar cok
    baska seyler düsün desende beynin seni dinlemez :D
    gecmis olsun demiyorum cünkü hasta degilsin :) :D

    saclarina bayildigimi söylemistim tekrar söyliyeyim.. bu sac rengi sana o kadar yakisiyo ki ve kirmizi rujda ayni sekilde !! cok hossun.. bluzünüde cooooook sevdim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim....
      Kesinlikle düşünme dedikçe sanki beynim benimle dalga geçiyor :)

      Sil
  7. Danteli çok seviyorum,bluze bayıldım.Saçlarının rengi de çok güzelmiş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, beğenmene çok sevindim ;)

      Sil
  8. selammmm;)
    çok hoş olmuş kombin
    üstündeki dantel gömlek koton olmasın??
    2 gün önce kotonda ayıla bayıla deneme kabinine
    gittim bu gömlekle fakat önü o kadar açık ve gergin durduki
    hayal kırıklığı yaşadım
    ama sana gerçekten çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa cidden mi, sayende haberim oldu:) ben ihraç fazlası satan bir yerden almıştım, etiketide kesikti. Ama dediğin gibi dekoltesi fazlaydı elimde diktim bende, giyemem öyle bende:) cok tesekkurler canım;)

      Sil
  9. sewalcim cok begendım zaten dantel gomleklerı cokk severım! harıka olmussun canım

    YanıtlaSil
  10. oldukça kadınsı ve dikkat çekici görünüyosun dantelinde görevi bu değil mi zaten?m süpersin yine
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. danteli seviyorummmmm;)

      Sil
  11. yuksek bel pantolonunu yesınler senın cok yakısmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler fıstık, eminim sanada çok yakışır ;)

      Sil