BLUE TAIL

11:53:00

Merhabalar, bugün yine vazgeçilmezim siyah ve gözdem saks mavisi beni esir almış durumda...
Hepinizi öper, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz musmutlu bir bayram dilerim !!!
 
 
Hi everyone, today is a black and blue day again. I love this gorgeous duo...
Also tomorrow is festival of sacrifices in Turkey. I wish everyone happy eid !!!
 



 
Zara tayt ve bluz, Stradivarius gömlek ve ceket, Deichmann biker bot / Zara tight and top, Stradivarius shirt and jacket, Deichmann biker boots

You Might Also Like

8 yorum

  1. saçlarının bu halide şahaneee <3 ayrıca bu iki renk birbirine ne kadar yakışıyorsa sana da o derece yakışıyor canım çok güzel görünüyorsun ..

    mutlu bayramlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim :X
      Mutlu bayramlar...

      Sil
  2. Sarışın olduğun için bu iki renk sana çok yakışıyor^^
    Mutlu bayramlar dilerim bende canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, sarılığın etinden sütünden faydalanmaya çalışıorum maksimum miktarda :))
      Güzel bayramlar...

      Sil
  3. kombin çok rahat ve şık görünüyor,bu arada ojenin numarasını öğrenmek istiyorum,mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yelizcim;)
      Tırnaklarımdaki renk Pastel 37 numara..

      Sil
  4. mutlu bayramlare olsun tatlım hepımıze:)
    sen bu kadar mınnosken bayram zaten sahane olur:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim, senin bu enerjik yorumlarına hayranım, bil ;)

      Sil