One Fine Day

13:42:00

İznimin ve sonbaharın verdiği rehavetle hiç birşey yapasım yok şu aralar. Ne resim çekmek, ne özel birşeyler yapmak...
O sebeple @swlblog kullanıcı adımla eğer beni Instagramda takip ediyorsanız zaten bu ve diğerlerini biliyorsunuzdur.
Akşam dışarı çıkmadan bir kaç foto... Fır fır fır saçlar, tasma kolye ve biraz yıldız deseni. Benim için yeterli!
Herkese mükemmel bir haftasonu dilerim, dinlenin eğlenin gezin...
 
 
I don't want to do anything nowadays. Do not want to take photo, not to do anything special for blog... If you are follow me
on Instagram, you already know this photos. Before a night out, a few photos... Curly hair, collar necklace and star pattern.
Enough for me! Have a great weekend everyone, fun relax travel...
H&M Kolye, Zara üst / H&M necklace, Zara top 

You Might Also Like

12 yorum

  1. saçlar süper yalnız maşşallah

    YanıtlaSil
  2. benimde saçlarım birgün bu kadar uzun olabilecek mi?:) nazarım değmesin maaşallah..instgram'da takipteyim tatlım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. bende Ig den takipteyim biliyorsun ;)

      Sil
  3. ama üşenme aramıza katıl özlüyorum :(


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. saçların enfes gerçekten çok sağlıklı görünüyor

    YanıtlaSil
  5. fır fır fırr saçlarını sevsinler:) fırfır halinle bile pek havalısın güzelim. sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Çok teşekkürler canım öpüyorum cokk;)

      Sil
  6. gercekten,bene senin saclarina bayiliyorum :) Masallah. Sac bakiminin ilgili bir post yapabilirmisin birgün lütfen?
    sevgiler Gülcin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar canım. biraz geç cevap verdim ama kusura bakma. Şu ara kullandığım ürünlerle ilgili bi post yaptım ;)

      Sil