ALIŞVERİŞ | Paris Hilton for Defacto

13:22:00

Mükemmel bir haftasonundan herkese merhabalar... Bir günü güzelleştiren şeylerden biri de kesinlikle alışveriştir değil mi, 
kesinlikle evet !!! Şu günlerde tv reklamlarından da aşina olduğunuz üzere Defacto markası Paris Hilton ve Arda Turan ile güzel
değişimler içinde. Normalde pek dikkatimi çekmeyen bir markayken, reklamlar sayesinde online alışveriş sitesini incelemeye
 başladım.Paris Hilton'un 2012-2013 Kış Koleksiyonun seçtiği bu elbise ve ceket ikilisine bayıldım ve dayanamayıp sepete attım.
 
 
 
 
 

You Might Also Like

8 yorum

  1. sayende bende ışınlandım gerçekten çok hoş şeyler var :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karıstırınca süper şeyler çıkabilir canım;)

      Sil
  2. bencede harika parçalar
    bende bi bakim :)
    teşekkkürler

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım mutlaka kendine göre birşeyler bulabilirsin ;)

      Sil
  3. Umarım Defacto azıcık kaliteyi de arttırmıştır Hilton otelleri varisinin vesilesiyle:)) Şimdiden güle güle kullan Sevalcim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kargo bugün elime geçti. kalite cidden artmış ;)

      Sil
  4. Ben de şaşırdım cidden, hem modeli güzel hem de kalitesi arttıysa tebrik ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kargom geldi gercekten şaşılacak derece de güzel ;) Bir bakmalısın ;)

      Sil