ALIŞVERİŞ | Rugan Papuçlarım

10:27:00

Sonbahara girmeden önce ayakkabı dolabımı döküp tekrardan düzenlemiştim. Bu işleri yaparken farkettim ki benim o kadar
az sayıda rugan ayakkabım var ki, bütün koleksiyonum süetten oluşmakta neredeyse. Hemen bu işe el atmak ve ilk iş olarak
bir adet klasik model siyah rugan pump almak lazımdı ve aldım :) Açıkçası çokta paralar dökmek istemediğimden Deichmann
da bu modeli gördüğümde sevindim. Ayakta duruşu ve rahatlığıda beni tatmin ettiğine göre... Evet seni sevdim pikaçu !!!
 
 
I needed a pump like this and purchased this patent leather pump from Deichmann. If you don't want to spend more money
for it, you can look at Deichmann. You can prefer it because it is so comfortable and have a good look. Like you baby !!!
 

You Might Also Like

10 yorum

  1. güle güle giyilsinler ozaman:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güüsel günlerde giy canım.İyi pazarlar:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim. sanada iyi haftasonları dilerim...

      Sil
  3. Her zaman kurtarıcı bır model, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  4. Geçenler bu modelin deri görünümlü olanından aldım.Dediğin gibi ayakkabı çok rahat,çok kaliteli olmaya bilebilir evet fakat fiyatıyla doğru orantılı.Topuklu ayakkabı rahat olsun sadece 1 sezon giymeye razıyım. Diğer türlü atılamayan ve de giyilemeyen atıl yatırım. Kutudaki ayakkabıdan kime fayda var.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle söylediklerinin hepsine kelimesi kelimesine katılıyorum canım.. Çok rahat ve fiyatıyla doğruu orantılı bir ayakkabı ;)
      Sende güzel günlerde kullan ;)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. güzel günlerde, sağlıkla kullan canım.

    YanıtlaSil