Prada Doctor Bag

15:39:00

Prada'nın Doctor Bag'leri tam olarak woooaw süper denecek güzellikte olmasa da ortalama bir parça. Ama doğru kombinle çok çok
vurucuda olabilir. Amanda Seyfried ise geçtiğimiz günlerde Miu Miu defilesinde Prada Doctor Bag ile görüntülenmiş. Kombin zaten
ofsayt durumdayken Prada çantayı gözüm görmedi bile diyebilirim. Kırmızı takımına eşlik eden mor ayakkabıları ve ruju, pantolonun
 kesimi ve boyu... Maalesef sevemediğimden çanta da arada kaynamış gitmiş diyorum... Sizler nasıl buldunuz ?


You Might Also Like

6 yorum

  1. olmamış yahu , çanta da geçmedi benden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) doğrudur canım, öyle herkesin beğeneceği bişi diil, değil mi :S

      Sil
  2. I-ıh olmamış.. Ama çanta tek başına ele alındığında güzele benziyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki başka kombinlerde güzel durabilirdi bu çanta :))

      Sil
  3. Ben beğendim genel olarak.. Beğenmediğim tek şey; ceketi (kesimi+düğmeleri) oldu diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi zevkler canım... Ben maalesef takımını beğenemedim :S

      Sil