Ben Bugün Diyetteyim # 4

16:21:00

Buradan bütün diyet günlerime ulaşabilirsiniz...
Bugün maalesef tartılmayı unuttum :) Sabah bayağı erken çıktığım için kendimde değildim sanıyorum :)

Sabah : Bir dilim ekmek, biraz beyaz peynir, yarım domates, 5-6 tane zeytin yedim, şekersiz bir çayla birlikte..
Ara : Sakızlı kurabiye yedim :) Ayvalıktan getirmişti danışmanımız, yemesem ayıp olurdu :)
Öğle : Bir porsiyon etli sebze yemeği, 5 kaşık kadar yoğurt, 1 dilim ekmek :)
Ara : 1 tane Eti form mısır patlağı
Akşam : Salata yiyeceğim sadece...
Extra olarak şekersiz çay, yeşil çay falan tükettim ama sayısını bilmiyorum :)
Bakalım yarın kaç gram almış yada vermiş olacağım...

You Might Also Like

1 yorum

  1. diyette başarılar dilerim ama sakın süt ürünlerini ihmal etme;ya yoğurt ya da yarım yağlı süt mutlaka tüket:)bu yaşlarda süt ürünleri tüketimi,zayıflamaktan çok daha önemli :)

    YanıtlaSil