Guerlain Lingerie de Peau Invisible Skin Fusion Foundation SPF 20

13:35:00

Güzel bir haftasonundan herkese merhabalar...

Bu fondoteni Duty Free 'deki arkadaşın önerisiyle aldım. Amacım aslında Parure Gold almaktı, ancak yaşım ve cildim için uygun olmadığını söyleyerek beni uzaklaştırdı :) Orada elimin üzerinde denediğimde duruşuna, kapatıcılığına, verdiği o sağlıklı görünüme bayıldım. Bendeki 03 Beige Naturel tonu. 2 ile 3 arasında çok gidip geldim ama 3'ü aldım. Çünkü 2 yüzümde maske etkisi yaratır ve hayalet gibi gezerim diye korktum :)

Bu linke tıklatıp yüze uygulanmış halini görebilirsiniz. Kullanılan tonda benimkiyle aynı...

Ayrıntılara gelirsek bu fondoten 2010 Allure Beauty ödüllü. 20 SPF korumasıyla extra korumaya gerek bırakmıyor bence. Kapatıcılığı medium dolaylarında. Maske görünümü kesinlikle yok. Cildiniz çok sağlıklı görünüyor. Giorgio Armani Luminuous Silk gibi biraz sıvımsı. Bu yüzden ciltle bütünleşmesi çok kolay ve sonucu güzel oluyor. Kesinlikle öneririm... 

Karla Sugar'dan bütün tonlarının swatchları;


You Might Also Like

1 yorum

  1. Merhaba

    Bazı markalar gerçekten fiyatına değiyor.Guerlain de öyle bir marka.Bir çok ürününü kullandım ama fondotenini denemedim.Cildim yağlı ve çok olmasada sivilce izlerim var.Yağlı cilde uygun bir fondoten mi?Giorgio Armani Designer Shaping kullanıyorum,biraz ağır geldi yapısı.Bu fondotenin kapatıcılığı çok mu az?

    Çok soru sordum kusura bakmayın:)

    YanıtlaSil