Golden Rose Style Rimel

09:13:00

Herkese Günaydınnnn...
Bugün uykusuzum, hafif belim ağrıyo, sanırım soğuk algınlığı kapımda ama yine de içimde tarifsiz bir enerji var, hayırdır :))) Amaaan süzüm süzüm süzülmektense, enerjik olmayı hep yeğlemişimdir ;)

Giorgio Armani Eyes To Kill Mascara'm bitti, kurudu rimelsiz kaldım arkadaşlarrrrrr :))) Genel de kozmetik ürünlerimi çok sıkışmadıkça, seyahatlerimde Duty Free'den yapmaya çalışıyorum. Zaten sene de 3-4 kez Kıbrıs'a gidince (kumarbaz değilim ama, sadece seviyorum hepsi bu, acaba kumarbaz mıyım :D ), iki seyahat arasındaki süre ancak bitmelerine yetiyor. Ama bu sefer biraz erken bitti, bende bir dahaki gidişe kadar idare etsin diye Gratis'ten Golden Rose Style rimel aldım. Hiç bir çalışan arkadaş yardım etmeden, ki ortalıkta edecek kimse de yoktu, açtım çekmeceden aldım :)


Bu kadar memnun kalacağımı tahmin etmemiştim, bana Lancome Hypnose'u anımsattı... 
*Bir kere acayip güzel kıvırıyor ve yoğunluk veriyor.
*Fırça yapısı tam benim sevdiğim gibi.
*Siyahlığı tam dozunda.
*Göz altına dökülme yapmıyor.
*Ağırlaştırmıyor.
*2. ve 3. katta takma kirpik gibi fena güzel kirpikleriniz oluyor...
*Fiyatı en fazla 10 tl idi...Bu fiyata bu performans...
*Resimde tek kat uyguladım, 2. katta ne olur siz düşünün ;)

Vallahi kendimi takdir ettim, bu seçimimden dolayı :))





You Might Also Like

6 yorum

  1. bende yeşili vardı ve rengini gerçekten veriyordu ama kullanamadım.
    Hoş duruyor.

    YanıtlaSil
  2. evet güzel rimele benziyor, kirpikleri birbirine yapistirmamis.

    YanıtlaSil
  3. yerli firmalar rimel konusunda baya bi ilerleme kaydetti önce pastel sonra golden rose hem de ucuz daha ne olsun.tek katta böyleyse 2.yi düşünemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş canım, rimel stoklarımı eritip alayım ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Bu rimellerin birkaç çeşidi var sanırım, sizinki hangi çeşit olan acaba, ben de denemek isterim açıkçası.Fatma

    YanıtlaSil
  6. fatma, cnm bendeki direk style yazıo ambalajında. çeşitleri derken, sadece renkleri var. adları o yüzden değişik ama siyah style derseniz eminim verirler;)

    YanıtlaSil