Matte Nails

09:39:00

Günaydınlar....

Bugüne pek güzel başlayamasamda umarım önümüzdeki saatler sinirimi, sıkıntımı alıp gider...

Bu aralar mat ojeler blogosferin gözdesi, hatta bir kaç firma çok güzel renklerle güzel koleksiyonlar çıkarttı. Almaktansa elimdeki Rimmel Matte Finish Topcoat'ı kullanayım, nasıl olsa her renk var bende diyerekten denemelere başladım :) İki kat sürülmüş Alix Avien üzerine, bir kat Matte Finish ile yakalanmış görüntü budur ;)
Siyah mat tırnaklar için TIKTIK...


You Might Also Like

5 yorum

  1. noldu kiii sabah sabah canını sıktıı? ojeye bayıldım bende denemek istiyorum derhall çok daha kaliteli duruyo böle kesinlikle..

    YanıtlaSil
  2. amaaan benimkiyle hafif atıştık sonra tatlıya bağladık ama can sıkıntısı kalıyo arkasında biraz :)
    Evet cnm matlaştırıcıyla daha havalı duruyo kesinlikle ;)

    YanıtlaSil
  3. ben hiç sevemedım ya mat ojeyı.

    YanıtlaSil
  4. ojenin rengi güzelmis, 1. resim güzel olmus, iyi fikir suyla birlikte resim cekmek :)

    YanıtlaSil
  5. Kova Kadınıyım Ben, zevk meselesi tabi cnm ;)

    Çirkin Hatun, ben arada öyle bi atraksiyon yapıorum iyi oluyo:) tşkler cnm ;)

    YanıtlaSil