Birthday Gift... Michael Kors Gold Watch

00:31:00

Daha önceki postlarımdan bildiğiniz gibi bu aralar takıntı bir şekilde Michael Kors altın renkli bir saat istiyordum. Acaba bütçe ayırsam mı ayırmasam mı derkeeen, ne oldu biliyor musunuz ??? Annem bana bu beğendiğim saati doğum günü hediyesi olarak aldı. Yuppi :)

Bu seneki ilk doğum günü hediyem... Bu arada 27 Kasım benim doğumgünüm. Yine 1 yaş daha eksiliyor ömrümden. Neyse ömrün ne kadar uzun olduğu değil, kısa zamana çok şey sığdırmak önemli olan ;)

Peki edebiyatı geç, kaç yaşına giriyorsun Seval'cim derseniz, sormayın yaaa vallaaa sormayın :)))
26 oluyorummmm :(((( Ya ben daha dün üniversiteye başlamıştımmmmm. Daha dün mezuniyetim olmuştu. Daha dün işe girmiştim :((( Okul bitmiş, yüksek lisans bitmek üzere, çalıştığım yerde 4 senemi devirmişim ve hala herşey dün gibi.

İyi mi, kötü mü bilemedim şimdi :)))


SWL yavaş yavaş kapağı kaldırır,


Ta ta ta taaaaaa...




You Might Also Like

13 yorum

  1. Mutlu mutlu yıllara kuzum^^

    güle güle kullan hediyeni ;)

    YanıtlaSil
  2. saat muhteşem ! güle güle kullan ve şimdiden nice mutlu yıllaraa =)

    YanıtlaSil
  3. Harika! Müthiş bir hediye bu canım, güle güle kullan. Doğum günün kutlu olsun şimdiden. Belki moral olur, senin yaşında olmak için neler vermezdim ben:))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. heyyyt be anneye bak :D güle güle kullan şekerim:)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan cnm. Çok güzel. Nice mutlu yaşlar sana şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  6. perfect gift:)güle güle kullan güzellik,gösterdiği her dakika sana ve ailene mutluluk getirsinnnn :)

    YanıtlaSil
  7. Veee sonunda beklenen oldu :) saatine kavuşmuşsun ;)Güzel günlerde kullan kolunda da görelim ;) Msn.e bekleniyorsun saat kaç oldu ? yok yazıcam ona göre :))

    YanıtlaSil
  8. artık geç kalmazsın ahahah güzel günlerde ossun anam mucxx

    YanıtlaSil
  9. ÇOOOOKKK teşekkür ederim arkadaşlar. Daha nice yaşlara hep birlikte ;)

    Daha güzelleri sizin olsun. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. Canım doğum günün kutlu olsun şimdiden:) Annen ne kadar tatlı yaa çok güzel bir sürpriz yapmış sana güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  12. sevda s, çok tşk ederim cnm ;)

    fashion house by zeto, çok tşkler cnm benim daha hep birlikte nice yaşlara.. valla uzun zamandır en çok sevindiğim hediye oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  13. benden bır yas buyuksun
    okul btmıs 4 sendir calısıyosun sevgılın sahane ailen var yuksek lısans yapıyosunn
    ne guzel
    hediyenı gule gule kullan
    marka secımım cok dogru

    YanıtlaSil