Giorgio Armani Eyes To Kill Mascara

22:49:00

Bana göre bir makyajı gösteren kesinlikle "maskara" dır. Bu sebeple maskara konusunda takıntılı sayılırım. Tabi makyaj zevkleri de kişiden kişiye değişir. Kimileri tek tek ayrılmış kirpikleri sever, kimileri daha kalın ve yoğun görünenleri. İşte ben o ikinci gruptanım... Benim için maskara kirpikleri süper ötesi derecede belirginleştirmeli, uzatmalı, yoğun ve simsiyah yapmalı :)) Ben bu isteklerimi şimdiye kadar Lancome Hypnose'dan aldım. Ama insan her ne kadar memnun kalsa da bazen farklı şeylerde denemek istiyor. Giorgio Armani Eyes To Kill çok övülen hatta ödüllü bir maskara. Bende buna güvenerek aldım. Şimdi diyeceksiniz ki yoksa sevmedin mi.... Asla.... Gerçekten çooook güzel bir maskara. Çok iyi uzatıyor ve 2 kat uyguladığımda sevdiğim o belirgin görüntüyü alıyorum. Resimleri aşağıya ekledim. Eğer sizde kirpiklerde bu görüntüyü seviyorsanız deneyin derim.
Fiyat olarak biraz tuzlu, ama Armani Make-up 'ın bütün ürünleri böyle :)
Bu arada Giorgio Armani Luminous Silk Foundation'ı incelemek için TIKTIK...




You Might Also Like

7 yorum

  1. Canim kirpiklerin cok hoş gözüküyor bende ikinci grup makyaj zevki olanlardanim fakat sanki lancome hilmize daha bı belirginlestiriyor hacim veryor gibi gel bana tabi kullanan daha iyi bilir ben lancome dan memnunun tatlim ;))
    http://ozlemzkya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan,bende lancome drama sevenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  3. kirpiklerin ne güzel..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Maskaranın adı bomba zaten,bayıldım.Mutkaka denemem lazım.

    YanıtlaSil
  5. özlem, lancome zaten benim tartısmasız number one'ım :) ama bunuda sevdim cnm;) Ama hypnose kadar mı dersen "hayır" :)
    özge,cnm hypnose dan sonra drama yı da kullandım ama hypnose kadar sevmedim ben onu. hatta bir karşılaştırma yazısı yazmıstım. rimel etiketi altında bulabilirsin...
    fashionist, çok tşk ederim cnm benim ;) öpüyorum...
    Melis Kıyıcı, tavsiye ederim cnm. ismi gibi kendide güzel. mucx;)

    YanıtlaSil
  6. Anladım canim haklısın bazen degisiklik iyi gelir gule gule kullan ;))

    YanıtlaSil
  7. maskara konusunda haklısın maskarasız bi makyaj eksik kalır bencede bakışlara anlam katıyor maskara bide göz kalemi eklenince hiçbişi sürmesen bile olur, bu ürün de oldukça başarılı görünüyor, kirpiklerin hoş olmuş..

    YanıtlaSil