Ajda Pekkan For TWIST Koleksiyonundan Beğendiklerim

09:45:00

Ajda Pekkan benim Türkiye'de en en en sevdiğim sanatçıdır (Nokta). Bu kadının sesine, şarkılarına, duruşuna ve o zamansız güzelliğine hayranım. Çokta güzel giyindiğini düşünüyorum, bazen abartsa da o bir süper star, ne yapsa  yakışır ;) Eee böyle gençliği etkileyen ve peşinden sürükleyen bir kadının kesinlikle modaya el atması gerekliydi ve Twist için çok güzel bir koleksiyon hazırladı. Çoğu blogger arkadaşım koleksiyonun tanıtım görsellerini paylaştı, bende artık yeniden paylaşmayayım :))

Bugün 1V1Y' de bu koleksiyon satışa çıktı. Bende durmadım hemen baktım tabi, beğendiklerimi sizlerle de paylaşmak istedim. Eğer bu koleksiyondan birşey almak istiyorsanız, mağazaya gidemediniz, yada beden bulamadınız, işte size fırsat ;)



Bu kazağı çook beğendim. Ya gözümü karartıp alacağım, ya da benzerini yapacağım :)))


You Might Also Like

3 yorum

  1. ajda pekkan konusunda aynen katılıyorum nokta.

    görsellerde baska kadının uzerınde baska duruyo ya.
    nsl bir afet.

    YanıtlaSil
  2. ajda pekkan'ın koleksiyonunu cok begendim çok zevkli :)

    YanıtlaSil
  3. kova kadınıyım ben, noktanı yirim senin ;) kesinlikle kadın afet kıyafetler ondan afet ;)

    essu, kesinlikle çok zevkli ve modern ;)

    YanıtlaSil