Rimmel Kate Moss Lipstick # 2

16:39:00

Kate Moss'un Rimmel için çıkarttığı 7 renkten oluşan Lipstick koleksiyonu TR' de de satışa başladı biliyorsunuz. Yalnız 3 farkla, benim gördüğüm sadece 4 renk satışa çıktı sanırım Türkiye'de. Fazlasını gören haber versin :)) Ben sadece #2 nolu rujunu aldım. Süper bir fuşya pembe, ben burdayım diye bağırıyor, sade bir makyajla şahane duracağını düşünüyorum;)

Tertemiz bir ten, varla yok arası allık, siyah rimel ve Kate Moss shade 2...


You Might Also Like

5 yorum

  1. müthiş renk ben buradayım diyor:)

    YanıtlaSil
  2. 2, 3 ve 4'ü almıştım ben, bu renk gerçekten şahane! :) güzel günlerde sür! :D

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ankarada hala yok gelmemiş.
    boyle olmaz dudakta gormek isterız.
    kırmızısını alcm kesın

    YanıtlaSil
  4. bende 4 renk gördüm
    senin aldığın 2 tane nude ve bir kırmızı vardı:( güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  5. benden bişeyler, kesinlikle ;) sade bir ten makyajıyla süper duracak eminim;)

    whats next, ikimizde güzel günlerde kullanalım cnm ;)

    Kova kadınıyım ben, tamam cnm bir ara swatch yapıp eklerim ;)

    özge, evet cnm 4 renk vardı ama orj de 7 renkmiş koleksiyon. çok tşkler hayatım ;)

    YanıtlaSil