Sizce Hangileri Güzel ve Alınabilir ??? Fikir İstiyorummm...

15:57:00

HEDİYE ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN LÜTFEN BURAYI TIKLAYINIZ...

Arkadaşlar, yazın son günlerini yaşıyor gibiyiz şu günlerde. Havalar muhteşem. Ama biliyoruz ki elbet o kara kış yavaş yavaş gelecek. Geldiğinde beni hazırlıksız yakalasın istemiyorum. Ve itiraf ediyorum ben hala kış alışverişi yapmadım, hazırdan yiyorum şimdilik.
Gözümüme bir ayakkabı,bir kaç bot ve çizme kestirdim. Ama öncelikle fikir almak istiyorum sizlerden.
Gece ve gündüz kullanım için bir kaç adet alacağım.
Sizce hangileri güzel?? Yoksa hepsi mi güzel ?? :)












You Might Also Like

7 yorum

  1. 1-2-3-6 güzel bence :) ama alabiliyosan hepsini al tabii :)

    YanıtlaSil
  2. 2. 5. ve 8. ye ayıldım bayıldım ! :)

    YanıtlaSil
  3. valla bence hepsi çok güzel alabiliyorsan hepsini al gitsin :))

    YanıtlaSil
  4. Bence , 2-4-6 güzel.

    Onlardan birini eleyecek olursam da.

    4-6 elerim ve 2 yi alırım.

    YanıtlaSil
  5. ahhh kızlar nerdeeee, hepsini bende almak isterim ama çok fazla, kotamı aşarım ay sonunu getiremem :)
    Ben şu an 3'e indirdim:)
    1. 2. ve 6.da karar kıldım ilk seferlik??? Sizce doğru seçimler mi? Ay ben ne kadar kararsızım, bide gözüm aç, hepsini istiyorum.. Şiiişt seval kendine gelll :)

    YanıtlaSil
  6. 8.ye bayıldım.benden söylemesi:)

    YanıtlaSil