Kullanmadığımız Allıklardan Yepyeni Bir Allık Yapma

10:19:00

Günaydınlar efenim,
Diyeceksiniz ki bu kız izninde gezmemiş tozmamış evde bişilerle mi uğraşmış. Azıcık öylede oldu denebilir ama gezdim de birazcık :)
Elimde Avon'un Face Pearls denen pembe şeftali alt tonlu allık mı diyim yada yüz aydınlatıcısı vardı. Bir ara kullanmışım sonra elimi sürmedim 1 senedir. Dedim napim ben bunu atim mi napiim napiimm :)
İşte böyle yaptım :)
Avon Face Pearl  +  2-3 top Cecile No:4 (Burada anlatmıştım)



Avon'un tamamını toz haline getirdim. 2-3 topta Cecile'den ezip ekledim içerisine.

Daha sonra ikisine iyice karıştırıp, göz kararı alkol ekledim ve çamur gibi bişi oldu.Ne çok cıvık nede katı katı olacak. Kulak memesi kıvamında :P 
Dikkat!!! Bu arada yaptığınız yeri batırma ihtimaliniz yüksek :) altına gazete gibi bişi sermek gerekebilir:) Bana bakmayın siz :D

Görüntü fena demi:)Daha sonra bu karışımı iyice düzelterek kabına yerleştiriyoruz.Azıcık zor ve pis bir işlem :S
Eğer isterseniz üzerine şekil yapmak için bu aşamada herhangi bir kalıp veya desenini sevdiğiniz bir örgü parçasını bastırabilirsiniz. Ben tercih etmedim.
 Ben birde güzel koksun diye üzerine birazcık, yada yalan söylemeyeyim bayağı bir parfüm boca ettim :)
Valentino Rock'N Rose tercih ettim gül koksun diye..

Attım balkona kurusun diye :) Yalnız kuruyunca yanlardan çatladı. Bunun seçtiğiniz kutuyla alakası var. Birde üzerindeki eçiş büçüş olayını görmemezlikten gelin, ilk fırça darbesinde düzeliyor.

İŞTEEE, kuru hali ve swatchları...


Nasıl beğendiniz mi rengini???
Ben biraz Bobbi Brown- Nectar 'a benzettim desem !?!
Yada Atıyor Olabilirim :) Sizce hangi allığa benzemiş ???

You Might Also Like

11 yorum

  1. valla süper olmuş=)yeni allığını iyi günlerde kullan canım=)

    YanıtlaSil
  2. bende şeftali tonuna benzettim:)güzel çalışma olmuş beğendim çokça.

    YanıtlaSil
  3. benim, hangisine benzedigi hakkında bi fikrim yok ama çooook begendim :) ışıl ışıl bi hoş :))

    YanıtlaSil
  4. Mühendishi, tşk ederim cnm ;)
    Fashion women bella, evet evet kesinlikle şeftali alttonlu oldu bu :)
    cicibebe, çok tşk ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle hepinize merhaba bir soru sorucam ama ne alaka diyebilirsiniz. ben verita makyaj ürünleirin arıyorum ama bulamadım. istanbul da oturuyorum. yardım ederseniz çok mutlu olucam şimidden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. özlem canım merhaba. Ben eskiden veritanın ürünlerini kadıköydeki bankaların orada Eda parfümeriden alırdım. Şimdi satıyorlarmı bilmiorum.Ama çok fazla parfümeri ve kozmetik deposu var kadıköyde. Mutlaka birinden birinde vardır. Avrupa yakasında oturmadığımdan oralarıda bilmiyorum. Eğer karşılaşırsam mutlaka yazarım;)

    YanıtlaSil
  7. hey süper fikir! ama alkol çok fazla koymamak gerek sanırım? ne kadar koymam gerektiğini kestiremedim. ya da alkol yerine vazelin koysak? alternatif ne olabilir alkol yerine? benim cildim alerjik biraz da =)

    YanıtlaSil
  8. vallahi seval görünce hayret ettim mükemmel bir oluşum çıkarmışsın ortaya :)

    YanıtlaSil
  9. adsız, sana ta olarak diyemicem şimdi şu kadar diye ama göz kararı fazla cıvık olmıcak. Vazelin olmaz kesinlikle :D muadili başka ne olabilir bilmiyorum canım :S

    Kelebek, hahaha tşk ederim:DD

    YanıtlaSil
  10. tam da aradığım buydu bende de avonun aynı allıgından wardı kullanmıyordum tarif ettiğinz şekilde yaptım şimdi kurumasını bekliyorum umarım sonuç aynı olur :)

    YanıtlaSil
  11. aaa bende istiyorumm :))) ama ben avonun bu alligini cok begeniyorum ama fircayla degil sungerini kullanarak suruyordum cok hos hafif allik ve aydinlik veriyordu :) sizin fikrinizde cok guzel gule gule kullanin

    YanıtlaSil