Chanel Chance vs. Avon Wish of Love

10:28:00

Daha öncesinde hiç bu benzerliğe dikkat etmemiştim. Çok çok uzun zamandan sonra Avon'dan sipariş verdiğim Wish Of  Love parfümü bugün elime ulaşınca bileğime sıktım. Kokluyorum kokluyorum, birşeyler hatırlıyorum, tanıdık birşeyler var dedim. Aklıma Kıbrıs tatilim geliyor. Şişeye de dikkat edince "ampül" yandı bende :D Bu yaz kullandım bu kokuyu ben yaaa dedim. Şişe tasarımı ve koku benzerliği neredeyse birebir Chanel- Chance ile aynı denilebilir. Tabi burnum ve gözüm beni yanıltmıyorsa:) Sizlerde benimle aynı kanıda mısınız??

Şişelere önce bakalım ;Bi fark var mı sizce ???

Şimdide notalarına bakalım ;

Chanel Chance : 
Koku Ailesi : Çiçek
Notalar : Simbül,süsen, yasemin, pembe meyve tanesi, sedir agaci, beyaz misk, amber patçuli, vetiver

Avon Wish Of Love :
Çiçeklerin ve meyvelerin harmanladığı romantik bir buket. Üst notalarında tatlı bir koku, gül yaprakları ve kiraz çiçeğinin büyüleyici harmanı kızılcık ile birleşiyor. Alt notalarında ise sandal ve sedir ağaçlarının sıcak birleşimi yer almaktadır.

BENİM GİBİ DÜŞÜNEN VAR MI?  YORUMLARINIZI 
BEKLİYORUM...

You Might Also Like

8 yorum

  1. haha, güzel tespit chanel chance'in kokusunu çok iyi bilirim, en yakın arkadaşımın değişmez kokusuydu. Şişe tasarımı aynı zaten, wish of love kokusunu hatırlamıyorum ama anlatıma göre o da aynı :) heralde bi fiyat farkı vardır.

    YanıtlaSil
  2. bayağı bir fiyat farkı var, kat kat diyelim :) kokuda aynı gibi :) anlamadığım tek nokta Avon gibi bir firmanın taklide ne ihtiyacı var :) Bakıldığında cidden büyük bir firma.

    YanıtlaSil
  3. ikisini de kullanmış ve hatta kullanıyor biri olarak kokularının pek hatta hiç benzemediğini söyleyebilirim. ama şişelerin benzerliği benim de dikkatimi çekmişti. chanel chance daha kadınsı bir kokuya sahip wish of love a göre. tabi fiyat da gözardı edilmemeli :)

    YanıtlaSil
  4. canım ben bayağı bir benzettim. Gerçi şu an her ikisinide kullanmıyorum ama Avon biraz daha Chance'in gençleştirilmişi bana göre :) Ama notalar benzer. Belki biraz daha farklı oranlarda kullanılmıştır. Aradaki fiyat farkıda neredeyse 10 kat :)

    YanıtlaSil
  5. ikisinide kullnmıs biri olarak hcbi benzerlik bulamadığımı söyleyebiLirm alakaları biLe yok ;) ama siseler ewT cook benzio (:

    YanıtlaSil
  6. hehehe bugun bız onlıraya aldfıkkkkkkk:))))

    YanıtlaSil
  7. chanel chance 'ın doldurma parfümleri de orijinali gibi kokuyor mudur sizce yoksa başarısız mıdır?ankarada orijinaline en yakın doldurma parfüm satan dükkan neresi sizce?

    YanıtlaSil
  8. Şişe tasarımı gerçekten benziyor ama wish of love daha genç kızlar için chance daha kadınsı bence

    YanıtlaSil