Ayakkabı Aşkına

10:21:00

Bu aralar bilirsiniz ayakkabı , bot , çizme vb. şeylere bakınıp duruyordum, hatta fikirlerinizi alıyordum. Bayram öncesi yine ayakkabı aşkımın depreştiği anlardan biriydi. Sorsanız bayram mı yaptın sen diye cevap "nerdeeeee"  :)) 3. ve 4. günü Rafet'in kardeşi ve kız arkadaşı İstanbula geldi. Onlarla dışarı çıktık her gece:)
Herneyse bu grilerimi (gri' ye bayılırım, my numberone ) Topshop da buldum. Çok hoşuma gitti, peki sizin ???



Bu aralar tam kopkop havamdayım :) Biraz eski olacak ama hadi bakalım benden sizlere gelsin...

All the people tonight put your hands in the sky
Come on boy come and get in the ritm of music for take you high
Warm feeling about you while love you don`t no why
Everybody come and get in the ritm of music for 
take you high...




You Might Also Like

5 yorum

  1. Çok beğendim güzel günlerde giy :)

    www.modagezegen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bende griye bayılıyorum ayakkabılar 10 numero =) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. moda gezgini, çok tşk ederim canım.

    Sechhill, gri her zaman favorim ;) Çok tşk ederim canım daha güzelleri size inş..

    YanıtlaSil
  4. Ooo süper:)Güzel günlerde giy tatlım çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. Zeto, çok teşekkür ederim canım. Dahada güzelleri sana inşallah ;)

    YanıtlaSil