Kemer'den Clutch'a Dönüşüm

16:16:00

Merhabalar,
Bu haftasonu izinliydim ve bi kaç DIY olayına girdim. Bakalım beğenecek misiniz?
Kullanmadığım bir kemerim vardı, öle kemer askısına bakarken kafama takıldı ne olur ki bundan diye... Hemen elime aldım makası, iğne ve ipliği başladım kesmeye :)
Kemerimiz bu şekildeydi...


Tokanın hemen dibinden ve diğer ucunun deliklerin bittikleri yerden azıcık dikiş yeri bırakarak kestim. Daha sonra elde ettiğimiz uzunca deriyi dört eşit parçaya ayırdım.

Daha sonra bunları ikişerli ikişerli dikip 2 adet parça elde ettim. Biri ön, diğeri arka yüz olmak üzere...

Daha sonra bu iki parçayıda tersten 3 tarafından dikip ters çeviriyoruz.

Şimdi geldik üstten kapanma yerini yapmaya. Arta kalan kemerin uç delikli kısmı ve tokasını kullandım.
Tokaya deriyi geçirerek azıcık şekilli olsun istedim.

Bu parçayı Clutch'ımızın arka yüzüne temiz bir dikişle dikiyoruz.

Sıra geldi kapanması için çözümlere... Ben evde bulunan mıknatıslı çıtçıtı tercih ettim.

VEEEEE Artık işlem tamam. Clutch 'ımız kullanıma hazır :) SONUÇÇÇÇççç...



NASIL OLMUŞŞŞŞŞ... 
Yorumlarınızı bekliyorum :)

You Might Also Like

18 yorum

  1. çok başarılı cidden hiç aklıma gelmezdi:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş :)kemer yumuşakmı biraz rahat dikim olmuş sanırım

    YanıtlaSil
  3. vayyy canına bayıldım :D


    okurkennn aynen şölee aferin kızzz vay canına diye sesler çıkardım :D benimde buna benzer bi kemerim var. hemen yapmayı düşünüorum

    ellerine sağlık
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. 10 numara clutch olmuş=)pek bi şirin.iyi günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  5. Yok artık süper olmuş bayıldım valla:) Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. Ne giysem, tşk ederim cnm valla birden ampül yandı bende de:)
    Balgözlükız, tşk ederim cnm.. Yok nerdeee :) ellerim resmen parçalandı denebilir dikmeye çalışırken, kıpkırmızı elle gezdim :)
    Needicenbaşageldiçekicen, çok çok tşk ederim cnm... Hemen başla diyorum süper bi atraksiyon ;)
    Mühendishi, Çok tşk ederim cnm ;)
    Fashion house by Zeto, teşekkür ederim canım. ama uzun zamandan sonra okul-iş derken ilk defa bu olaylara girdim. Valla özlemişim. Devam edicem diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. süppperrrr!! Harika bir "diy" hemen kemerlerime göz atmak istedim ama seninki gibi güzel olur mu bilemem;))

    YanıtlaSil
  8. şu ana kadar gördüğüm en iyi ve en işe yarar fikirlerden biri:)
    ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  9. Posh Butik, neden olmasın hayatım süper olur... Seninkini bekliyorum merakla;)
    Pembe fiyonk, çok tşk ederim canım. işe yarar bulduğuna da çook sevindim ;)

    YanıtlaSil
  10. Harika!
    Aynı kemerden benim de var;) Kaderleri aynı olsun diye hemen bu süper fikrini kullanırım ben de:)

    YanıtlaSil
  11. bencede çok çok güzel bir fikir yaratıcılık örneği muhteşem olmuş aynı dönüşünüz gibi :))
    tebrikleerr esen

    YanıtlaSil
  12. Blog dünyasında ne marifetli hanımlar var,gerçekten süper olmuş.Elinize sağlık,iyi günlerde kullanın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. SvGLove, kemerdaşmışız şimdide çantadaş olcaz desene cnm :) Merakla bekliyorum seninkini de;)
    Adsız, çok tşk ediyorum esencim.
    Yelpazesu, tşk ederim canım.

    YanıtlaSil
  14. bende çok beğendim, çok yaratıcı, kullanmadığımız o kadar çok şey var ki.... ne güzel değerlendirmişsin kemeri, çok sevimli bir çanta olmuş

    YanıtlaSil
  15. süper olmuş yaa ellerine sağlık muhteşem fikir:)

    YanıtlaSil
  16. Şekerbulutu, Evleri dolapları bir döksek o kadar çok şey çıkacakki bizde şaşıracağız.Ve biraz daha dikkat edersek hep aldığımız yeni şeylerin bizde zaten bulunan ürünlerin modifiyeli hali olduğunu göreceğiz.Aslında değerlendirmek lazım her zaman ama,nerdeeeee. Biz bayılırız para vermeye.. Bu arada çok tşk ederim cnm ;)

    Benden Bişeyler, Çok tşk ederim cnm ;)

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş seval :) senin yaratıcı yönünde baya etkileyiciymiş ellerine sağlık gülegüle kullan :)

    YanıtlaSil
  18. Kelebek, tşk ederim canım ;)

    YanıtlaSil