Wanted _ Nike Air Force 1 Mid

14:21:00

Senelerdir var olmasına rağmen bu sezona damga vuran akım, spor ayakkabılar... Öncelikle Nike Air Max ile başlayıp, eski hitlerden biri olan Adidas Superstar'lar ile devam etti. Oldum olası Air Max'leri beğenmedim, bana aşırı derecede kaba geliyorlar. Adidas Superstar'lara zaten karşı koyamadım(postu burada), hiç bir yerde bulunmayan metal toe serisini hala arıyorum. Ama benim radarımda şu an Nike Air Force 1 Mid 'ler var. Eşlik ettiği her kombine, o klas imzasını atıyor bence.

Nike'ın kendi sitesinde şu an tüm numaraları ve erkek-bayan-çocuk kategorilerinde hepsi mevcut. Benim niyetim kendilerini aile ayakkabısı yapmakta :) Eşime, kendime ve oğluma alıp takım olarak giymeyi planlıyorum :) Peki siz nasıl buldunuz? 


Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 







You Might Also Like

2 yorum

  1. çok güzelmiş ama kendime air max oğluma da yeni huarache aldığım için alamayacağım artık :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu da resmen insanda bağımlılık yapıyor. aldıkça alası geliyor insanın :) Güle güle kullanın canım ;)

      Sil