Uzun Yelek Kombini

12:34:00

Dün blog ayarlarında bazı değişiklerle uğraştım, sanırım istemeden herşeyi bozuyordum, son anda kurtardım.  Geç döndüm, erken bırakmak zorunda kalıyordum az kalsın :) Ama bu değildir ki yine aynı kalacak blog, bu ay içerisinde veya önümüzdeki ay blogda bazı tasarımsal değişiklikler yapacağım. Daha güzel olacağından eminim, hem yazda geliyorken bloğada uğramalı değil  mi ?

Geçtiğimiz günlerde, havanın "ısınsam mı yağsam mı acaba" ikilemlerinde bu çok sevdiğim uzun hırkamı tercih etmiştim. Bu sezon patlayan bir diğer trend de uzun hırkalar ve yelekler... Özellikle jean üzerinde , bomber veya deri ceket ile kombinlenince çok daha cool duruyor kesinlikle. Bense belinde kemer ile kullanarak belimi vurgulamayı tercih ettim. 


Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 



Jean : Mango
Yelek / Long Vest : Lefon
Kemer / Belt : Sisley
Küpe / Earrings : Stradivarius

You Might Also Like

7 yorum

  1. Değişiklikleri merakla bekliyorum :) hayırlısı olsun diyelim bazen değişiklik iyi geliyor.

    Fırsat bulursan bana da beklerim inşallah sevgiler
    http://esmaenes.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım debdili mekanda ferahlık var derler ya, bakalım bende tasarımda değişiklikler düşünüyorum. Bu arada artık bende takipteyim ;)

      Sil
    2. Hoşgeldin sefalar getirdin :)

      Sil
  2. Bu arada uzun yelek gerçekten yakışmış her zamanki gibi harikasın :) Maaşallah :)

    YanıtlaSil
  3. kısa boyuma rağmen bu tarz uzun yelek ve gömlekler benim de hoşuma gidiyor :-)) çok hoş durmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ama sanada yakışacaktır eminim ;)

      Sil