Anneler Günü'm & Günü'müz

10:17:00

Günaydın uykusuz anneler, Günaydın yemek yiyemeyen anneler, Günaydın her daim yorgun anneler, Günaydın sinema neydi unutan anneler, Günaydın saçını taramayı lüks sayan anneler, Günaydın alışverişte bile kendine bir parça bir şey almak bile aklına gelmeyen anneler, Günaydın bebeğinin tabağı boşalınca 40 gün 40 gece eğlence düzenleyecek anneler, hepimizin Anneler Günü kutlu olsun...

Ben Anneler Günü sabahında ofisteydim. Evet evet yanlış okumadınız, o gün bile çalıştım, hatta sabah ofise beni oğlum bıraktı :) Akşam üzeri ailecek bir yemeğe çıktık... Ahh Annem, o gün bile yine torununa bakıyordu, asla emeğini ödeyemem... Bir sonraki gün izinli olmamdan dolayı ailecek yazlığa kutlamalara devam etmeye gittik. Kuş sesleri, bahçe sulamak, barbekü, bira, çayır çimen... Ahhh hepimize öyle iyi geldi ki bu bir kaç saat, bundan sonra orada daha fazla vakit geçirmeye karar verdik. 



Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 




You Might Also Like

2 yorum