Kahkül Kestirmeli Mi? Kestirmemeli Mi?

15:47:00

Yıllardır, evet yıllardır, acaba kahkül kestirsem mi, kestirmesem mi derken kestirsem şimdiye kadar o kahkül belime inmişti :) Şu ara saçlarımın şeklinden yine yeniden sıkıldım ve değişiklik arayışına girdim. Biraz boydan aldırıp, önlere de bu şekli verdiresim var ama bir türlü cesaret edemiyorum. Instagram'da çoğu arkadaş ben kestirdim pişman oldum aman yapma etme diyerek zaten saç kestirmeye gıcık olan beni etkileseler de sanırım bu sefer yapacağım. Bu sefer bahanem de yok, hamileyim bakamam, bebeğim küçük saçla uğraşamam derken şimdi şartlar elverişli gibi. Sıcaklar da başlıyor uğraşılmaz da demiyorum, çünkü şimdi kestirirsem sıcaklar başlayana kadar toplanır kıvama gelirler, beğenirsem ve kullanışlı bulursam tekrar aynı modelden devam ederim, beğenmezsem toplarım...
 Sizce ne yapmalı? 



Instagramda beni takip etmek isterseniz : seval_akt 

You Might Also Like

4 yorum

  1. Kahkül Kestirdiğin yer çok önemli

    kızıma kahkül çok yakışıyor kestirsek mi kestirmesek mi derken iyi bir kuaför olduğunu düşündüğümüz bir kuaföre girdik 35 tl kesim parası verdik saçlarını kestirdik.

    kahkül nasıl kesildiyse artık hiç ama hiç içimize sinmedi.
    sokak arasında mahallemizde bir kuaföre kestiriyordum mis gibi oluyordu.
    ama bu seferkinden memnun kalmadık.
    kuaför seçimi de çok önemli sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın canım. Çok çok eskiden sanırım üni yıllarımda kesitrmiştim mahallemizdeki öylesine bir yere herkes hayran kalmıştı. Sonra adı sanı duyulmuş bi yerde kestirmiştim iğrenç olmuştu :) İşte bu yüzdende korkuyorum biraz kestirme konusunda :(

      Sil
  2. kestireceksen de güzel tarif etmeli, benim kuaför olayı yanlış anlamıştı baya :)

    YanıtlaSil