Saç Bakım Ürünlerim

15:43:00

Merhaba Arkadaşlar... Bu aralar saçlarıma kullandığım bakım ürünlerim ile ilgili çok fazla mail ve yorum aldım. Geçtiğimiz aylarda yine kullandığım ürünlerle ilgili post yapmıştım. Ben şampuan ve saç kremini neredeyse her ay değiştirdiğimden, sabit bir şampuan-saç kremim
yok ama bu değişen döngü içerisinde kullandığım markalar bellidir. Daimi serumum Nashi Argan, severek kullandığım Morfose Keratin Serum, saçlarımı yatıştırdığı ve verdiği yumuşaklığı sevdiğim Gliss Satin Relax şampuan - bakım maskesi, şekillendirmede daimi markam
Taft keratinli sprey ve kaşmir köpük...
 
 
 

You Might Also Like

7 yorum

  1. argan yağı ürünlerini çok seviyorum, ben de şampuanını kullanıyodum ama bu markayı bilmiyodum araştırayım teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  2. ben direk argan yağı kullanıyorum memnunum şimdilik ilk avonun argan yağlı ürününü kullanarak memnun kalmıştım sonra saf argana geçtim

    YanıtlaSil
  3. argan yagını ve glısı sewıyoruz:)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. taft ın köpüğünün üstüne tanımam...argan yağını cook metettiler,en kısa zamanda edinmeliyim sanıırm...:) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. glissim olmadan asla :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. merabah argan yağıyla ilgili birşey sormak istiyorum,eğer daha önce cevapladıysan kbakma ben görmedim sanırım..çok fazla işlem görmüş hala dahada görmeye devam eden yıpranmış saçlarım var maske ve serumlarla istediğim sonucu alamadım argan yağının kırıkları onarmak gibi bi etkisi var mı? şimdiden teşekkürler,hesabım olmadığından adsız olarak yazıyorum,duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Duygucum,
      Canım argan yağı gercekten saçı ciddi derecede toparlıyor. ama sarı işlemli saçlara ne yapsanda uçlarındaki o kırıkları maalesef devamlı kestirmeden atamıyorsun. Tabiki etkisi var iyi anlamda ama, tamamen etkili değil. Daha çok saçı boydan besleyen bir ürün.

      Sil