Pon Pon Yaka

14:00:00

Merhaba Arkadaşlar, görüşmeyeli nasılsınız herşey yolundadır umarım? Bende alışmaya, kendi normal rutinime ayak uydurmaya
 çalışıyorum, ancak ne kadar başarılıyım tartışılır. Kendimi oyalamak, aklımı birşeylerle meşgul etmeye uğraşmak gerçekten çok zorlayıcı...
 
Eğer beni swlblog kullanıcı adımla Instagramda takip ediyorsanız zaten biliyorsunuzdur... Dün jean gömleğimin yakasını ilikleyip bir
 pon pon kondurdum ve duruşuna bayıldım... Eğer elinizde kullanmadığınız bu tarz şeyler varsa, atmadan önce son bir kez daha düşünün ;)
 
 
 

You Might Also Like

3 yorum

  1. Makyajın cok guzel olmus. Ayrıca effectli fotoyuda cok begendim:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. makyajın ne güzel olmuşşşş sewwaallllllllll
    bunun postunu yapar mısın
    süper olmuş ya bayıldım
    çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. Sevalcim göz makyajının ayrıntılı fotosunu koyabilir misin elinde varsa? Çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil