Aksesuar Aşkı

17:31:00

Bir kıyafeti sıradanlıktan çıkaran ve diğerlerinden farklı olmasını sağlayan yegane şey nedir desek, kesinlikle kullandığımız aksesuarlar
 dersiniz değil mi? Bana aksesuar dendiğinde aklıma ilk gelen şey her zaman "küpe" lerdir... Nedendir bilmem bileklikleri çok sevmeme
rağmen takamıyorum, taksamda gün sonuna doğru atıp kurtulma gibi bir hisle doluyorum :) Acaba ne zaman kendisine alışabileceğim ?
Aksesuar dendimi sizin aklınıza gelen ilk şey nedir ?
 
 
 
 

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ben bu sene altın rengi kalın kolyelere takmıs durumdayım. Nerde gorsem alasım geliyor:)

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bende de kesinlikle kolye ve yüzük. bilekliklere bende alışamadım maalesef:(

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle bileklik derim ama yüzüklere hayır demem, kolye olarak da kendi yaptıklarımı seviyorum :)

    Şu yazdıklarımı okuyunca ayrım yapmamam gerektiğini anladım gerçi :)

    Kendime yaptığım kolye ve bileklikleri görmek için bloguma beklerim..

    YanıtlaSil
  4. ben de küpe çok severim ama bu sene bileklik, kolye ve yüzüklere sardırdım. ama takıyor musun dersen hayır sadece alıyorum :))

    kocaman kolyeleri, küpeleri, arm partyleri kuşanan insanları takdir ediyorum valla ben taşıyamıyorum eline boynuma fazlalık geliyor :((

    ama küpelerine bayıldım, hepsi tek başına kombinleri bambaşka hale getirecek cinsten en kısa zamanda kulaklarında görürüz umarım :))

    YanıtlaSil
  5. Aksesuar denince benimde aklima ilk küpe gelir canim. Her gün küpe kullanirim, hatta küpesiz çikmiyorum hiç.. Ne tuaf aslinda ^^

    YanıtlaSil
  6. Ben de küpeciyim canım, küpesiz çıktım mı kendimi eksik hissedip ilk gördüğüm yerden küpe almışlığımda çoktur benim :)

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle kolye:) özellikle uzun olanlarını seviyorum çok:)

    YanıtlaSil
  8. üçgen piramid gibi olan süpermiş
    aksesuarsız asla

    YanıtlaSil
  9. kolye :) bileklik konusunda ben de senin gibiyim.

    YanıtlaSil
  10. hepsi güle güle kullanılsın pek çok severim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden güzel güle güle kullan :) benimde aklıma ilk yüzük gelir küpelerle pek aram yok :)

    YanıtlaSil
  12. gule gule kullan canım.. bende kendimi durduramıyorum bu ara kıyafet yerine kocaman gosterisli takılar alıyorummm dayanamıyorum resmen

    Sevgiler Nino

    YanıtlaSil
  13. keısnlıkle al benden de o kadar askla kullan canım

    YanıtlaSil