Zara'da Chloé Esintisi...

10:45:00

Dün o çok beğendiğim ayakkabıya bakmak için Zara'ya uğradım(artık benim oldular). Bu ankle botları gördüğümde gözüm bir yerden ısırıyor dedim :) Düşün düşün... Tabii ya, Chloé 'nin 2008 Sonbahar koleksiyonundan Susan'a ne kadar da benziyorlar... Kesinlikle birebir benzeri demiyorum ama esinlenildiği apaçık ortada... Yalnız şu da bir gerçek ki bunu yapan ilk marka Zara değil. Susan'a benzeyen o kadar çok model yapıldı ki bunların başında Jeffrey Campbell, Faith, Sasha geliyor.. Buna bir şikayetim var mı, yok :)) Çünkü Susan $1245 satılıyorken, Zara'da 299,95tl... Peki ben alır mıyım, maalesef tarzım değil :))



You Might Also Like

10 yorum

  1. vayy çok tarzmış gerçekten

    YanıtlaSil
  2. sevalcim merhaba ;
    ayakkabıları aldın demek güle güle kulan canım :) bnde almayı düşünüyorum da fiyatını mrk ettim sakıncası yoksa öğrenebilirmiyim:)

    YanıtlaSil
  3. khaleesi style, evet cnm tarzı olan bir model. ama benimkine pek uymaz :))

    Adsız, merhabalar cnm. ben ayakkabıyı çoook beğenerek aldım. fiyatıda sezon olmasına rağmen bence uygun. 99tl ;)

    YanıtlaSil
  4. bncede çok uygunmuş :) çok teşekkür ederim.bu arada bloğunu severek takip ediyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. bence Zaranınki de en az Chloe kadar başarılı olmuş, keşke her esinlenen marka böyle güzel esinlense. güle güle kullan bebenk! ayagında paralansın iyşalla :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız, alırsan eğer güle güle kullan cnm. umarım dahada severek takip edersin cnm bloğumu tşk ediyorum...

    Minikkuş, canım hoşgeldin öncelikle... Zara'nın modeli bence Chloe göre daha kullanılabilir kesinlikle ;) tşkler cnm öpüyorum....

    YanıtlaSil
  7. çok çok beğendiğim bir model güle güle kullan :)
    bende burda baktım 119 euroydu türkiye de ne kadar ucuzmuş geldiğimde hemen almalı çok güzel seçim canım :)

    YanıtlaSil
  8. ben hiç begenmedım ya
    tamam caksın yapsınlar alanalr alır zaten ama ben de almam :(
    hiç begenmedim

    YanıtlaSil
  9. Bütü, çok tşkler cnm. ben bu modeli almadım ama Chloe ye göre gerçekten çok iyi bi fiyat ;)

    Kova Kadınıyım Ben, cnm benimde tarzım değil :) ama benzerliği görünce paylaşayım istedim;) güzel esinlenme :))

    YanıtlaSil
  10. hımm tatlım ben yanlış anlamışım sanırım ama olsun :) bugün yine baktım çok beğendim umarım en kısa zamanda alırım bu güzel post için teşekkürler canım :)
    öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil