Today's Details

12:37:00

Yeni, yine, yeniden Todays Detail... Ben bu instagram olayını çok sevdim, bir süre böyle devam ederim gibi geliyor. Hem resmimi çektirmek için binbir dil döktüğüm sevgiliyede gerek kalmadı, ohh :)) Ama kendimi biliyorum, bir kaç haftaya bundanda sıkılırım, tırım tırıs sevgiliye dönerim:))

Birde bu ara Temple Run'a fena derecede takıldım, her boş anımda Mirkelam gibi koşup duruyorum :)) Millet nasıl milyarlık skorları yapıyor yaa, kafayı yicem :)) Püf noktası varsa biri bana anlatsın yahuu???

Stradivarius kazak, Zara yelek, H&M küpeler, MAC Ruby Woo ruj
Stradivarius sweater, Zara vest, H&M earrings, MAC Ruby Woo lipstick

You Might Also Like

15 yorum

  1. saçlar çok hoş olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. Saçını çok beğendim benimde saçlarım uzunken at kuyruğu yapıp örmek çok hoşuma gidiyordu. Seninde geniş örfün çok hoş ve doğal gözüküyor canım:))

    YanıtlaSil
  3. BENDE çok severek kullanıyorum instagram'ı kullanmayı...resimleri çok daha hoş bir hale getiriyor, saçlar çok hoş olmuş canım...benimkide uzuyor :)

    YanıtlaSil
  4. saclar bı de bakımlı yanı bence de cok hos arkadaslarıma aynen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Canim kazagin ne ho$ öyle, yumu$acik görünüyor ^^

    YanıtlaSil
  6. evet evet todays detail
    kısmına devam et
    lütfen cok begendım

    bu temple run ne sorması ayıptır

    YanıtlaSil
  7. kazak çok tatlı...ayrıca saçların çok yakışmış..benim kurtarıcı modelim bu...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Wear a amile, cok tskler cnm benim öpüyorum.

    Stay on the fashion, cok tskler cnm.

    YanıtlaSil
  9. Ayça , benimde en sevdiğim modeldir örgü canım. Sana da eminim cok yakisiyordur.

    My princess, cok kullanışlı bir app canım. Saclar uzasın taa belimize kadar :)))

    YanıtlaSil
  10. Seraptan, cok teşekkürler cnm o kadar bakım ise yaramış desene :))

    Un peu de tenue, bende cok severek giyiyorum cnm. Yumuşak yumuşak :)) cok tskler cnm.

    YanıtlaSil
  11. Kova kadiniyim ben, tamam cnm. Benimkine de yalvarmam gerekmiyo böyle hem :)) cnm temple run bı oyun, deli gibi koşup duruyorsun ama cok fena bağımlılık yapıyor :))) kafa yemek uzereyim :d

    Chfashiontrend, benimde benimde :)) zamanım yoksa orup çıkıyorum cok pratik oluyor kesinlikle ;)))

    YanıtlaSil
  12. kazagin müthis, kirmizi ruj ile uyumuna bayildim <3

    YanıtlaSil
  13. cok hos gorunuyorsun saclar acıkta toplu da oldukca havalı ve guzelsın...kazagını cok begendım..ohh cek kendını mıs gıbı..benımde cozumlerım bıtmıyor fotoğraflarla ılgılı

    YanıtlaSil
  14. civciv, çok tşkler cnm siyah ve beyazı kırmızı ile kullanmayı seviyorum;)

    Kokoş Kelebek, aynen valla bunların lafını sözünü dinlemektense kendi işimizi kendimiz hallederizzz :) hıhhh :)) çok tşk ederim cnm benim güzel sözlerin için

    Öptüm....

    YanıtlaSil