NEW IN... Chinese Laundry

11:37:00

Ayakkabı, ayakkabı, ayakkabı... Yine ayakkabı sevdamın tavan yaptığı günlerdeyim, biliyorsunuz. Geçtiğimiz günlerde endless.com'dan bir siparişle, bu cicileri ayakkabı koleksiyonuma kattım.

Çoğu arkadaşımdan bu site ile ilgili yorum ve e-mail aldım, bu yüzden bu postu hazırlamak istedim. Öncelikle sitenin marka ve çeşitleri çok çok fazla, ilk önce neye bakacağınızı şaşırabilirsiniz;) Hatta Urbanog, Gojane gibi sitelerde satılan bazı markaları da bulmak mümkün. Ama ben daha çok bildiğim ve güvendiğim markalardan alışveriş yapmayı sevdiğimden pek riske girmedim. Ayrıca ayakkabıların fiyatları oldukça uygun, ama bazen beğendiğiniz modelde numara bulamayabilirsiniz, anında bir hücum söz konusu ;) Ayrıca o ayakkabıyı satın almış kişilerin beğenileri, ayakkabı hakkındaki görüşlerini okuyup önceden bilgi sahibi olabilirsiniz.

Asıl merak edilen konuların "gümrüğe takılır mı, kaç günde geldi, kargo ücreti ne kadar" olduğunu bildiğimden hemen cevap vereyim. Benim siparişim kesinlikle gümrüğe takılmadı. Siparişi Çarşamba sabahı verdim ve Cuma sabahı DHL kargo ile ayakkabı masamdaydı, yani 2 gün. Hayatımda bu kadar hızlı bir yurtdışı alışveriş deneyimi yaşamamıştım:) Alışverişiniz 100$ 'ın altında ise 10$ shipping ücreti ödemeniz gerekiyor. Ama 100$ ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz. Sormak istediğiniz başka sorularda var ise seve seve yanıtlarım.

Benim çok çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Aksesuar, çanta, gözlük ve ayakkabı alışverişlerimde artık bir numaralı Alışveriş Site'm...

Peki yaz sezonu için aldığım bu cicilerimi beğendiniz mi???





You Might Also Like

19 yorum

  1. ayakkabılaaar çok güzeeeel bayıldıım :) Hayırlı olsun güzel günlerde kullan canm :)

    YanıtlaSil
  2. Kargo süresi şaka gibi :D Tr deki bir çok online alış-veriş sitesin beklemekten helak oluyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. harikalar güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Kubilay Sakarya, çok tşkler cnm... şu yaz bi gelsede giysem :))

    Topuklu Ayakkabılarım, ben zaten bu kadar hızlı olmasına şok oldum :) burada komşu ilçeden 3 günde gelirken Amerikadan 2 günde gelmesi İNANILMAZ...

    Stay On The Fashion, çok tşkler cnm benim...

    YanıtlaSil
  5. Canım hastası oldum, güzel günlerde kullanman dileklerimle
    mucx

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan swl´im <3

    tipki benim gibi, ayakkabi cilgini seni !!

    :D


    xx

    YanıtlaSil
  7. Endless'ı bilirim ama buraya shipping yaptığını bilmiyordum. Ben de bomba bir kaç site buldum yakında paylaşıcam. Ayakkabılar çok güzelmiş güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  8. ayakkabı asıgı blogger deyınce artık gelıyosun aklıma
    :)
    artık o derece yer ettin
    ayakkabı canavarı seni
    anneme senı gosterıyorum sen bana kızıyosun bak seval var diye :)

    tabı oda o calısıyo alıyo senın gbı mı diyo o ayrı mesele

    tam yazlık ve moda olan ayakkabı
    dogru secım :)

    YanıtlaSil
  9. endless.com u keşke en yakınlarınız ve güvendikleriniz dışında paylaşmasaydınız:) TR'de alışveriş adabına uymayan o kadar insan var ki.daha öncede dhl ile kısa sürede ship yapan bir çok yer bizlerin kaprisleri yüzünden gönderimi durdurdu..inanın bencillik diyeceksiniz ama çoğu insan bu paylaşımı haketmiyor.Yakında tarih olur endless.com da diğerleri gibi :)

    YanıtlaSil
  10. Paylaşım için teşekkürler...Ayakkabının nosunu nasıl seçmek lazım acaba UK mi US mi biraz karıştırdım ama göremedim??

    YanıtlaSil
  11. ayakkabılar harıka hemen bakacagım sıteye

    YanıtlaSil
  12. evet. endless'ı bugün öğrendim. beğendiğim birkaç saat var. 1 tane sipariş verip gümrük olayını denemek istiyorum. 75€ sınır mı var ? kaç $'lık alışverişe kadar gümrükte sorun yaşamam ? bilginiz var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  13. Adsız, cnm valla o konuda pek bi fikrim yok ama 150€ üzeri sorun oluyor diye biliyorum. o sebeple alısverişini 100€ altında yaparsan gümrük sıkıntısı yaşamazsın die düşünüyorum;)Bu da yaklaşık 150-200$ civarı yapar.

    YanıtlaSil
  14. ben 31 dolara bi ürün almak istiyorum fakat kararsız kaldım bazı sitelerde gojane in kargo ücretinin 30 dolar olduğunu söylüyolar bu konuda yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm benim bahsettiğim site endless.com
      Burada öyle ucuk kargo ücretleri söz konusu değil, ayrıca hatta kargo kalkmıs bile olabilir emin değilim. ama buranın shipping i çok hızlı aldığın ürün sanki TR içiymiş gibi 2 günde geliyor ;)

      Sil
  15. anladım gojane hakkında bi bilginizmi varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef, oradan hiç alışveriş yapmadım..

      Sil
  16. ben baktım şimdi cidden 30 dolarmış ama endlesstaki ürünler tarzımın dışında malesef

    YanıtlaSil
  17. hatta size linkini gönderiyim beğendiğim ayakkabının bakalım siz ne diyeceksiniz ?_
    http://www.gojane.com/74807-shoes-leopard-cage-platforms.html

    YanıtlaSil