NASHI Argan Oil

15:29:00

Uzun süredir her yerde Argan Oil ve onun faydalarını okuyoruz. Genelde her sezon doğal saç bakım ürünü olarak bir yağ meşhur olur. Bende bu sebeple hiç önemsemiyordum, yine parlayıp sönen bir ürün olur diye düşündüm.
Geçtiğimiz ay dip boyası için kuaförüme gittiğimde bana bu yağı önerdi. Ben yine önyargılı yaklaşıp yok yaa ne etkisi olacak dedim, o da gel bi süreyim, kurutalım saçlarını anlarsın dedi. Cidden sonuç dediği gibide oldu.
Bir aydır her duştan sonra saçlarıma uyguladım ve aldığım sonuçlar mükemmel.
İlk önce saçlarımdaki fazla suyu alıp nemliyken birkaç damla tüm saçlarıma uyguluyorum ve kurutuyorum. Saçlarım yumuşacık, parıl parıl ve oldukça sağlıklı görünüyor. Bu noktada şunu belirtmem lazım benim saçlarım röfleli ve oldukça işlemli. Saçlarımı kesinlikle yağlandırmıyor bir yağ olmasına rağmen. Kokusu ise oldukça hoş, mis gibi. Ben bundan sonra sanırım bu yağı kullanmayı asla bırakmam.



Son görsel The Beauty Department'dan. Kullanılan yağ bendekiyle aynı. Yapısını görmek istersiniz diye bu görseli ekledim.

You Might Also Like

21 yorum

  1. aktarlarda vardr dımı ve ne kdr acaba bırde yağ sonucta saçı durulamamak nasl oluo :) derya

    YanıtlaSil
  2. derya, cnm ben kuaförümden aldım, aktarlarda varmıdır bilemiyorum. ama piyasada çok fazla orj olmayan varmış bilgin olsun. birde öyle yağ gibi düşünme daha çok serum gibi düşün;)

    YanıtlaSil
  3. çok pahalı mı kii:D ben öğrenciyim seval ablam biliyosun yani :) ama sende bayağı işe yaramış saçların çok güzell =)

    YanıtlaSil
  4. cnm saçlarımdaki değişimin sırrını artık çoğu kişi soruyor bana;) o sebeple öneririm ama ben kuaförden aldım biliosun biraz fazla koyarlar üzerine fiyat olarak. 75 ödedim ben ama dışarıda nasıldır belkide çok uygun fiyatlı ürünlerde vardır bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu nashi içerisinde az miktarda argan yağı olan ve sadece saçta kullanılan bişeymiş. argan yağını saf olarak kullanınca çok daha hızlı etki ettiği yazıyor face sayfasında
    http://www.facebook.com/Argan.Yagi

    YanıtlaSil
  6. Cnm normalde adsız yorumları yayınlamıyorum en azından bir isminin olması gerekiyor. ama bunu bilgilendirme amaçlı yayınladım.
    Link verdiğin sayfaya baktım, orası zaten kendi ürününü tanıtıp satan bir firmanın sayfası, tabiki kendini sattırmak için diğer firmalara argan oranı az, bizimki daha iyi diyecektir. ikincisi ben bu ürünü zaten "sadece saç için" kullanıyorum tanıtım yaparken belirtmiştim. yani doğru üründeyim, ve argan oranı öyle söylendiği gibi %5 değil ;)Ben bu ürünü 1 ay gibi bir süre kullanıp görüşlerimi yazdım. ve gercekten etkili bir ürün.
    Ayrıca ne olduğu belli olan bilindik bir italyan firmasının ürünüdür. Bu linkini attığın argan yağından daha iyi ve güvenilir olduğunu düşünüyorum.

    Arkadaşlar, Argan yağı almak isteyenler, sanırım Organix'in argan serisi çıkmış ve yağı var, birde dün Watsons'ta Live Clean'ın argan yağını gördüm. 29,90tl idi fiyatı. nasıl olduklarını bilmiyorum ama bilgilendirme amaçlı yazmak istedim ;)

    YanıtlaSil
  7. selamlar.ben bu ürünü yaklaşık 15-16 aydır kullanıyorum.yurtdışında yaşayan arkadaşım aracılığıyla tanıştım ve son derece memnun kaldım.saçlar için kullanıyorum ama aynı zamanda cildime de sürüyorum tam bir kadife hissi yaratıyor.fakat burdaki fiyatları gördüm çok şaşırdım çünkü orjinal fiyatı 20-25 euro (italyada kuaföre gittiğiniz zaman sizden istedikleri her yerde fiyat aynı)isteyen olursa gittiğim zaman getirebilirim.eğer güwenmek isterseniz fb hasabımdan ulaşabilirsiniz.en azından orjinal ürünü kullanmış olursunuz çünkü her yerde olduğu gibi türkiye de ürünlerin sahteleri var.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar watsons taki ürünleri şahsen bnde kullandım hiç bi şekilde tawsiye etmiyorum bi kaç arkadaşta saçı yağlandırırmı fln demiş,asla öyle bi sorun olmuo hatta yağ oranını dengeleyici özelliği war,eğer yağlı ya da kuruysa normale döndürüyor.denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. bende argan yağını almayı düşünüyorum fakat saçlarım boyalardan dolayı yanmıs lastık gıbı bu yağ tamamen duzeltırmı sacımdakı yanıkları bırdde uzamaya herhangı bı etkısı varmı bılgılendırırsenız cok sevınırım

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ürünlerimizi kullanıp memnun olanları görmek çok güzel nashi argan ürünlerini sitemiz üzerinden bize ulaşarak temin ede bilirsiniz http://nashi-argan.com/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Bende bu ürünü yeni aldım. İlk kullanımımı kuaförüm yaptı. İkinci seferde ben uyguladım. Öncelikle durulama yapmaya gerek yok. Saçınızı yıkıyorsunuz. havlu yardımıyla suyunu aldıktan sonra durulama gerektirmeyen kremler gibi elinize az miktarda yağdan alıp saça uçlarından başlayarak yediriyorsunuz. Saçlarım bir başka parlıyor. Gerçekten far var. Tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar, 75 tl kuafor fiyati olan nashi argan yaginin kac ml oldugunu soyleyebilir misiniz? zira 2 ayri boy oldugunu biliyorum satista..

    YanıtlaSil
  13. cilt içinde argan yağı cok ıyı diyorlar bendede bu urunun aynısı var bunu cıldımıze surebılırmıyız?

    YanıtlaSil
  14. 100ml ve 35ml olarak iki farklı boyutta satılmaktadır.

    YanıtlaSil
  15. ben nashı kullanıyorum süper cildimede kullanabiliyorum tavsiye ederim süpr birşey nashi argan markası 105 tl.

    YanıtlaSil
  16. nashi argan yağı fiyatı 80 tl dir.ticaretimiz.comdan online ücretsiz kargo ile alabiliyosunuz ticaretimiz.com by paris kuaför şirketinden online geliyor maskesi ve şampuanlarınıda aldım gayet güzel ve muhteşem.

    YanıtlaSil
  17. aslında bende sipariş vermek isterdim ama orjinal olup olmadağından dolayı teredütlüyüm..piyasada maalesef sahteleri çok bu ürünün..nişantaşında bir kuaförde görmüştüm ama o zamanlar ürünün bu kadar çok konuşulup bir çok kişinin memnun kaldığı bir ürün olduğunu bilmiyordum yoksa hiç kaçırmaz o gün alırdım..galiba en iyisi yine ordan almak..nişantaşı mesafe olarak bana uzak olsada nashi argan için o yolları aşmaya değeeerrr..:)

    YanıtlaSil
  18. Ben de kuaforumun tavsiyesi ile kullanmaya basladim yaklasik 8aydir kullaniyorum cok memnunum.cok guzel kokuyor :)!ayrica bloguma beklerim sevgiler ;)

    http://handeyuzel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar ben almanyada oturuyorum bu yaga nasil ulasabilirim?

    YanıtlaSil
  20. ürünü aldıktan sonra en güzel saç modellerini kendi kendinize nasıl yapabileceğinizi öğrenmek için sitemizi ziyaret edebilirsiniz :) www.sacvideolari.com

    YanıtlaSil