Leopard With Blue

12:24:00

Herkese kapalı ama huzurlu bir Pazar Günü'nden MERHABALAR...

Siz şu anda büyük ihtimalle geniş kahvaltınızdan ya yeni kalktınız, yada hala devam ediyorsunuz :)
Peki ya ben, hııı ben ??? Bende amma acıyorum kendime yaaaa :)) Ama napim haftasonu çalışmak, bazen insanı bunalıma sokabiliyor, tek tesellim köprü trafiğinin olmaması.

Bu outfiti geçtiğimiz hafta iş günlerinden birinde giymiştim. Leopar desenli parçaları çok sevmeme rağmen Rafet'im sevmiyor diye fazla giyemiyorum ama, bu parçayı beğenilmeme riskini göze alarak giydim. Yoksa dolapta beklemekten çürüyecekti, SAYIN OKUR !  ;)






Pantolon : Chamur National / Gömlek : Fred Perry / Leopar Ceket : Mango / Ayakkabı : Zara
Pant : Chamur National / Shirt : Fred Perry / Leopard Jacket : Mango / Shoes : Zara

You Might Also Like

5 yorum

  1. Seval'cim ben cok begendim! Lacivert, acik mavi ve leopari daha once hic boyle uyumlu gormemistim.

    YanıtlaSil
  2. ooo enfes bir kombin ,mavi ve leopar birarada harika olmuuşş:)

    YanıtlaSil
  3. SvGLove, cnm beğendiysen ne mutlu bana. Denemek adına giydim ama bende sevdim böyle. tşkler...

    fashionözge,çok teşekkürler cnm benim, beğenmene çoook sevindim...

    Öpüldünüz ;)))

    YanıtlaSil
  4. ben en cok pantolonunu begendim, kenardan fermuarlilar zaten bu sene moda <3

    YanıtlaSil
  5. hatun cnm çok tşk ederim. evet bu sezon herşeyde fermuar çok trendy ;)

    YanıtlaSil