Gözlerimde Pembe Yeşil Dokunuşlar

23:40:00

Dün öyle heyecanlı, öyle yorucu bir gün geçirdim ki, gerçi hepiniz biliyordunuz :))
Düne ait sanki şu hiç birşey hatırlamıyorum gibi.
Sabah "allahım bugün biter mi" diye düşünürken, gece "allah allah bugün ne oldu ki yaaa" modunda gezen, heyecandan karın ağrıları çeken Seval'dim :)
Ama herşey güzel ve yolunda gitti.
En kısa zamanda sözde ne giydim, neler yaşadım sizlerde paylaşacağım, SÖZ ;)

Bu makyajımı geçtiğimiz hafta içinden, şu kombinimi giydiğim gün yapmıştım. Gölgelendirmeyi ve gözleri belirginleştirmeyi seviyorum ;)


Kullandığım ürünler ise bunlar. Clinique sedefli açık pembe far, Avon 4'lü far setlerinden yeşilin en koyu tonu, Avon açılıp kapanabilen yeşil göz kalemi, Avon far fırçası ve Giorgio Armani Eyes To Kill Mascara...


İyi Geceler...

You Might Also Like

9 yorum

  1. ayyy ne güzel olmuş öyle :) maşallah diyim :)

    YanıtlaSil
  2. çok canlı ve hoş durmuş ;)

    YanıtlaSil
  3. goz makyajı konusunda cok iyisin cnm, tabi bunda gozlerin de payı var:)


    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Seval fotoğraflarını bekliyorummmm:)
    bir de kombin fotoğraflarını tribündee mi çektiriyorsun neresi orası :)

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindimmm.

    esra, cnm tribün gibi bir yer :)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten çok hoş olmuş göz kalemi

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. eye linerın üstüne far mı sürdün hafif anlamaya çalışıyorum da :)

    YanıtlaSil
  8. irem canım öncelikle beğendiğin için çok teşekkürler. Yk hayatım önce farı sürdüm daha sonra kalem çektim. ama kalem hafif sedefli olduğundan far sürülmüş gibi gelmiş olabilir ama değil ;) kalemin yapısı bu şekilde

    YanıtlaSil