Sınavlarım Nedeniyle Yokum :(

13:19:00

Evet , kaç gündür açıp bakamıyorum bile bloğuma... Benim için günün karmaşasını unutturacak, sevdiğim birşeyleri yapma heyacanı yaşatacak Blokcuğuma... Ama maalesef sınavlarım başladı. Pazartesi yani 03 Mayısta bitiyo... Ayyyy bitsede kurtulsam vallahi pişman oldum yüksek yaptığıma :( O ders çalışmaya çalışma esnasında yine kendimi burada buldum yaaaa :)) Neyse ben kaçar. Görüşürüzzz .....
İşte durumum aynen yukarıdaki temsili resimde görüldüğü gibidir :D

You Might Also Like

3 yorum

  1. kolay gelsin sana, sınavlarda başarılar:)

    YanıtlaSil
  2. seni çok iyi anlıyorum şuan. ben de ödevle uğraşıyorum ve aynı senin gibi pişman olmak üzereyim :D kolay gelsin. başarılar.

    YanıtlaSil
  3. drama queen, çooook tşk ederim cnm....
    rosein, tşk ederim canım, sana da başarılar diliyorum, allah kolaylık versin bize kafayı yemek üzereyim:)

    YanıtlaSil