Mudo Accessories Ayakkabı

10:46:00

Biliyorum bi önceki postumda yine yüzümü karalar bağladı:) Bi gösteriyosun bi göstermiosun :) Ya bu dengesizlik yeminle bende değil, benimkinde :) Bi "karışmıyorum, zaten şimdilik tek uğraşın zaman geçiriyosun" diyo, sonra "vay efendim bu neyyy kaldır bunu" ... Erkeklerrrrr :D

Herneyse, bu ayakkabımı geçen bahar mudo'dan çok beğenerek aldım. Ama bi manyaklık edipde denemeden aldım :) Baktım "ya bu bana olur, gerek yok denemeye" dedim aldım çıktım :) Sonra diğer gün işe giderken giyim dedim. Hay giymez olaydım... bi sıktı bi sıktı...bildiğin bir numara küçük :) O gündür kutuda duruyo bikez bile giymedim. Birilerine verim dedim, hiç küçük ayaklı yok ki sülalede maşşallah :D

Mağazasından indirimde 60 tl gibi bi rakama almıştım. Numarasıda 36dır. 35,5 - 36 numaralı ayaklara şahane olur diye düşünüyorum. 36.5 ve ince yapılıysa da olur. Ayaktaki duruşu çok şıktır. Resimde beyaz gibi duruyo ama kırık beyaz mı desem, krem mi desem, pudra mı desem artık öyle bi rengi vardır. Sadece 1 kez giydim ondada dışarıda dolaşmadım  iş- araba- ev üçgeni... Tozlu sokakları görmemiştir kendileri :) İlgilenenler için resimlerini koyuyorum...


30 TL
15 tl 'ye düştü....

You Might Also Like

0 yorum