Pileli Eteğim ve Ben :)

15:51:00

Bu eteğimi daha önce şuradaki postumda da giymiştim. Kendisini çoook severim, aşığızdır birbirimize :) Boyu iş için oldukça ideal, ne kısa ne uzun. Bu giyişimde de sezonun gözde parçalarından ipek gömlekle tamamladım.
Şimdi uslu bir foto :) Aşağıya doğru biraz tema değişebilir dikkat !!! :))


Zara'dan istediği ayakkabıyı almış, sevinçten bağrına basmış SeWaL :)


Sonra bu etekle dönmeye başlar, bakalım ne kadar havalanıyo diye :)


Sonra birde zıplayarak foto çektirmeyi dener. Iı ıhhh, cık atlayıp zıplayamıyo bu kız :)



Gömlek : Forever New / Etek : H&M / Ayakkabı : Zara / Çanta : GG
Shirt : Forever New / Skirt : H&M / Shoes: Zara / Bag : GG

You Might Also Like

7 yorum

  1. eteğin renklerini sevdim ben ya.
    zara ayakkabıyı kombınle görmek isterızz

    YanıtlaSil
  2. eteğin de gömleğinde çok şık ve çok yakışmış sana ama apartman girişinde ki pisicik bir tane :)

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Etek çok güzel, gömlekle de güzel olmuş.

    Yeni ayakkabılar söz için herhalde, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  4. yerdenuzak, cnm beğenmene cok sevindim.

    princess, şımarmaya her daim müsait bi çocuk ;)

    kova kadınıyım ben,tşk ederim cnm. söz resimleri olursa eğer cnm onlarda ilk göreceksiniz inş.

    fashionist,gözleri nasıl parlamış ama değil mi :) çok tatlı:)

    sevda s, evet cnm söz için. çok tşk ederim ;)

    YanıtlaSil
  5. Renklerin uyumunu unutmusum Miss SWL::)

    YanıtlaSil