Biker Tunic

11:24:00

Herkese güzel geçecek bir günden, Merhabalar....
Bu aralar işyerinde yoğun günler geçiriyoruz. O sebeple post atıp kaçıyorum genelde. Evi sadece uyuma amaçlı kullandığımdan iyice ayrı kaldık son bir kaç gündür. Neyse, "geç olsun güç olmasın" diyip postuma geçiyorum ;)
Ahhh ahhh küçükken ne bisiklet maceralarım vardı. Yaz tatillerinde sabahın köründe bisikletleri alıp sokağa fırlardık. Akşam yatana kadar eve girmek yok. Yemeklerde eve bile gitmezdik. Balkonun altında "anneeee, ben acıktım" diye bağırırdım :) Hiç bisikletten inmeden tek el bisiklette, diğer elde artık annemin verdiği ekmek arası birşeyler yada ekşi elma :) Bazılarınızın suratı ekşimiş olabilir ama, evet, o epekşi yeşil elmalara bayılırımmm :)
Bu tuniğimi giyince aklıma o bisiklet üzerinde geçen yaz günlerim geldi.

I spend these days busy at work. That reason, we are staying seperate from each other.
Anyway, I had a lot of bicycle story when I was a child :) I and my friends took our bike and went out early in the every morning. I wouldn't go home until night. I wouldn't eat my lunch at home.
When I wear this tunic, I always remember my old summer days...
Have a good day ;)





Tunik : Denim Co / Pantolon : Zara / Kemer : Mi So / Ayakkabı : Hotiç
Tunic : Denim Co / Pant : Zara / Belt : Mi & So / Shoes: Hotiç

You Might Also Like

8 yorum

  1. çok şekeeer:)hem rengi hem modeliii:)ben böyle belime kalın kemerler takamıyorum sıkıntı geliyor ama takanlara çok imreniyorum çok güzel olmuşsun cnm:)

    YanıtlaSil
  2. çok tşk ederim gizzycim. aslında çaktırma banada sıkıntı basıyo ama görüntüsünü sevdiğimden katlanmaya çalışıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Şirinem yorum yaptım sana bloğumda , bu güzel vucüda dövme çok yakışacaktır şekerim ;) çok tatlısın bugün yine öpüldün yanaktan ;)

    YanıtlaSil
  4. bende şimdi tam bakıyordum prensesim ne yazmış bana diye :) öncelikle çok tşk ederim cnm güzel sözlerin için. Ya şu korkuyu üzerimden bi atsam direk dövmecide soluğu alacağım ama... ama işte :)

    YanıtlaSil
  5. bende senin gibiydim aynı, hatta dövme yaptırmaya karar verdiğim postumun üzerinden 1 yıl geçmiş nerdeyse düşün, ama arkadasım bana vesile oldu hemen randevu aldım, oraya gidince farklı bi duygu yaşıyosun ve hemen yaptırmak istıyorsun emin ol, krem sürdükleri sürece zerre kadar acımıyor nolur inan...Ne yaptırcaksın bide karar verdın mi?

    YanıtlaSil
  6. işte yanımda birinin bana böyle destek olması, cesaretlendirmesi lazım. Benimde aklımda S ve R harflerinden oluşan içiçe geçmiş gibi bir dövme var ama bakalım tam olarak taslağını kafama oturtamadım canım. ama en kısa zamanda cesaretlenip yaptırsam güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  7. kemer kullanımı çok bararılı..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. çok tşk ederm cnm beğenmene sevindim;)

    YanıtlaSil