DIY... Zara Asymmetric Shoe

09:49:00

Bomba gibi bir DIY projesiyle geliyorum arkadaşlar ;) Daha bitmedi, zaman bulup bitirebilirsem eğer son halini de sizinle paylaşacağım. Resimlerini çekerken örnek aldığım Zara'nın asimetrik ayakkabısınıda ekledim. Ama ben babet tarzında yapıyorum çünkü elimdeki model buna uygun.
Ben dururum dururum öyle bir DIY yaparım ki:)Daha öncede bu şekilde bir DIY maceram olmuştu :)    Azıcık kendimi şımartayım ahahaha :) Şaka bi yana bu fikri aldığım blog A Matter of Style... Atacağınız, giymediğiniz bir ayakkabınızda deneyin bence, en azından denemiş olursunuz. Beğenirseniz eğer 3-4 kez daha giymiş olursunuz, her türlü karlı yani :)

I'm coming with a super DIY project. It isn't over yet, but If I find a little time to finish it, I will show you the final version :) I added Zara's asymmetric shoe in picture to see what I take as an example. 
I saw this idea on A Matter of Style. If you have a shoe like this and you don't wear it , you can do this ;)
I did a DIY project like this before. If you want to see, you can CLICK HERE...





You Might Also Like

6 yorum

  1. zaranın bu papisi epey moda oldu..herbirimizde mevcut oldu:))))süper fikir ama hadi merakla bekliiiz:)

    YanıtlaSil
  2. sen bu papiyi cok sevdın yaksıtırıyosunda valla.
    bu arada ben explorer kullanıyorum cnm ya sorunum hala devam ediyo.

    YanıtlaSil
  3. Zaranın bu ayakkabısı ben de yok, ama bugün Zara'da bu ayakkabıyı görünce ''AA Seval'in ayakkabısı'' dedim. :)

    YanıtlaSil
  4. canım hemen yap paylaş merakla bekliyorummmm

    YanıtlaSil
  5. kızlar zaman bulupta bitirirsem hemen paylaşacağım sözzzz :)

    YanıtlaSil
  6. bence bu ayakkabını da simle ;)

    YanıtlaSil