In Whites

20:12:00

Bu aralar fazla yazamıyorum arkadaşlar. Çünkü bütün aksilikler üstüste geldi. Önce işyerimde internet kısıtlamaları başladı. Daha sonra fotoğraf makinem Boğaz'ın derin sularına gömüldü :) Ciddiyim :) Şaka gibi ya güleyim mi ağlayayım mı bilemedim o an :) O sebeple postlar gecikmeli geliyor kusuruma bakmayın. İlk iş güzel bir makine almak ama nasıl ??? Malum şu ara sıkıntıdayım biraz, sebebini önceki postlarımdan tahmin edebilirsiniz sanırım ;) Bildiğiniz önerebileceğiniz uygun fiyatlı bir digital fotoğraf makinesi var mı ???
Bu postumda benim gibi beyaz severlere gelsin. Mottomuz "Yaşasın yaz, hoşgeldin beyazzzzz" :)

Üst / Top : Zara
Gömlek / Shirt : Salı Pazarı
Jean : Mango
Babet / Flats : C&A

You Might Also Like

6 yorum

  1. çok güüzel bir kombin olmuş canım çantanı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. ayy çok şeker iç , açıcı ve rahat bi kombin canım.makinen için üzüldüm yaa ama bi çok firmada kampanya var şuan 3 link gönderiyorum bi bak canım fytları da uygun
    http://www.hepsiburada.com/Liste/samsung-pl90-122mp-27-lcd-dijital-fotograf-makinesi/ProductDetails.aspx?productId=ft67541&categoryId=248

    http://www.hepsiburada.com/Liste/casio-ex-zs5-141-mp-27lcd-dijital-fotograf-makinesi/ProductDetails.aspx?productId=ft130186&categoryId=248

    http://www.hepsiburada.com/Liste/casio-ex-zs5-141-mp-27lcd-dijital-fotograf-makinesi/ProductDetails.aspx?productId=ft130186&categoryId=248

    YanıtlaSil
  3. cnmm çok geçmiş olsuunnn!!! ama bembeyaz pek tatlı olmuşsun sen çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. very merry,çok tşk ederim cnm ;)
    xcelis, hayatım önerdiğin makineler için çok tşk ederim. kuzen yurtdışından alacak bana bi makina. sonunda buldum :) tekrar tşkler ;)
    Gizzy, çok sağol canım benim, sonunda geliyor bi makine:)beyaz her zaman kurtarıcı değil mi;)

    YanıtlaSil
  5. Yaşasın beyazz!! :))

    Çok yakışmış canım, çok güzel olmuşsun ;)

    YanıtlaSil
  6. sıksın yine sık.
    o babetten benım de var.
    sade sirin bir sey cok sevıyorum ben de

    YanıtlaSil