MiM... Neden Blog , Neden Moda ?

09:28:00

Love From Fashion bloğunun başarılı sahibi beni mimlemiş. Öncelikle çooook teşekkür ediyorum.

1- Neden Blog Yazmaya Başladın?
Immmm, bi düşünelim...Neden başladım ben yahu blog yazmaya? :) Ben araştırmacı geliştirmeci, bulduklarımı öğrendiklerimi denemeci bi insanımdır :) Birşey kafama takılırsa merak edersem araştırır, bulup buluştururum. Ayrıca bunları çevremle paylaşırım. Herhangi birşey söz konusu olduğunda o konuda fikir sahibi olmak hoşuma gider. Bazı konularda insanlara fikir vermeyi, yol göstermeyi, anlatmayı severim. Ama bu alanlar hep kısıtlıydı oldum olası. Hiç bir zaman coğrafyaya, tarihe, vb. ilgi duymadım:)Hep giyim,kuşam,kozmetik,aksesuarlar,mağazalar,markalar...
Günler bööööyle devam ederken, ayrıca PC'im resimlerle dolup taşarken dedim ki; "Neden bende o çoook takip ettiğim bloglardan birine sahip olmayayım??? Sevdiğim, ilgi duyduğum şeyleri paylaşmayayım ???"

2-Peki Neden Moda ?
Ben bu blogta sadece giyim markalarından, sezon ürünlerinden,önümüzdeki sezon neler giyeceğimizden bahsedebilirdim. AMAAA, bana göre Moda sadece giyinmek değildi. Moda bence insanın kendini baştan ayağa, fizikten ruha kadar nasıl görmek istemesi. Giydiği ayakkabıdan ziyade okuduğumuz kitapta stilimizi yansıtan bir parçamız. İşte bu sebeple, ben bloğumda sadece ne giydim, hangi markadan giyindiğimden bahsetmiyorum. Kullandığım kozmetikten okuduğum kitaba, aklıma esen beni etkileyen herşeyden bahsediyorum.
Çünkü benim modam, benim hayat tarzım bu...Ve bu blogta benim hayatım ;)

You Might Also Like

3 yorum

  1. ben de iyi ki açmışsın iyi ki aramızdasın diyorum :) sevgiler cnım

    YanıtlaSil
  2. Cevaplaarn icin cok tesekkur ederim :)) Neden Moda sorusuna verdigin cevap benim dusuncelerime de birebir uyuyor :)

    YanıtlaSil
  3. pembe fiyonk, böyle düşündüğün için çok tşk ederim canım benim.
    Kubilay, kafalar aynı demekki :) Mim için tekrardan teşekkür ederim. Umarım tatmin edici cevaplar verebilmişimdir ;)

    YanıtlaSil