H&M Magazine Spring 2011 Looks

13:16:00

H&M Magazine Spring 2011 dergisinden beğendiğim görseller. Yeşil tulumu ve punk esintili kırmızı ceketi oldukça beğendim. Eğer mağazada görürsem kaçırmam :)
Benim kırmızı kabanlı kombinim için BURAYA TIKTIK ...

I liked these looks at H&M 2011 Spring Magazine. I liked green jumpsuit and punky red jacket most. If I see these pieces in HM, I will get them absolutely...
If you want to see my red jacket combi, you can CLICK ON THIS LINK...



You Might Also Like

4 yorum

  1. tulum gerçekten çok hoşmuş ama tulum konusunda hep kararsız kalıyorum kullanımı rahat mı diye:)

    YanıtlaSil
  2. Beautiful and chic editorial :)
    I am following! If you like my blog dont forget to follow me on blogloving!
    xoxo

    http://limonspective.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. cok güzeller, bir de göründükleri kadar kaliteli olsalar:(

    YanıtlaSil
  4. cemre, bende başlarda kararsız kalırdım çok canım ama kullanımı oldukça rahat bence denemelisin ;)
    Konstantine Tzortzi, thanks for your comment. Im following you too ;)
    Aysun, o konuda sana çok hak veriyorum. görüntü güzel ama kalite sıfır bir yıkama mahvolacak gibi duruyorlar mağazada baktıklarım :S

    YanıtlaSil