Galenic' ler çoktaaaan geldii:)

14:14:00

Arkadaşlar özür valla yaa :(
Galenic siparişlerim geleli bayağı oldu ama yazamadım bi türlü. Yanlız şunu söyleyeyim gerçekten çok kaliteli ürünler. Ama Türkiyede satışı kaldırılmış. Bu salı günü nişantaşında bir eczaneye sordum, ellerinde bi kaç ürünü kalmış ama "daha gelmeyecek satışı kalktı " dedi bana kadın.
Öncelikle Yüz Temizleme Köpüğü geçekten başarılı. Ben genelde birarada ürünleri, sütleri tercih etmiyorum. Sanki yıkamak daha fresh ve temiz geliyo bana. Böyle tek yıkamada makyaja dair ne varsa alıp gidiyor. Birde yumuşacık yapıyor benim cildimi. Arkasından Toniğiyle tekrar üstünden alıyorum Dermokozmetik olduğu için içinde kesinlikle alkol yok. Herhangi bir yanma belirtisi falan kesinlikle yok. Nazik bi şekilde pamukla tekrardan siliyorum yüzümü ve boynumu. Cildimin nefes aldığını hissediyorum gerçekten. Sonrada bana eserse eğer göz kremi ve nemlendirici uyguluyorum akşamları :) Bazende sadece tonikle bırakıyorum. Tamamen üşengeçliğimle alakalı:)
Ve son olarak bomba ürünü leke giderici kremi. harika denebilir. ben sabah yine bu rutin toniklemeden sonra sürüyorum, yediriyorum, üzerine makyajımı yapıorum. Extra nemlendiriciye gerek duymuyorum. kullandığımdan beri cildim çok daha aydınlık gercekten.
Bilginize :)

You Might Also Like

0 yorum