Clinique Even Better SPF 15

21:14:00

Evet arkadaşlar... Takıntılı olduğum bir konu daha, FONDOTEN :)
Ben yaklaşık 2 senedir markamı hiç değiştirmedim pudra ve fondötende. Bundan önce Clinique nin SuperBalance' ını kullanıyordum. Bu yeni çıktı diye alıp bir deneyeyim istedim hazır ihtiyacımda varken.

Size öncelikle ürünün tanıtımını veriyorum;Tekin Acar'ın sayfasından;
CİLT TİPLERİ
Lekelenme sorunu yaşayan tüm ciltler için uygundur.
ÖZELLİKLERİ
Hafif, yağsız ve kalıcı formülü mineraller, vitaminler ve antioksidanlarla güçlendirilmiştir.Ciltteki renk düzensizliklerini ortadan kaldırmaya yardımcı olur. SPF 15 ile gün boyu güneş koruması sağlar.Ortadan yoğuna dönük kapatıcılığa sahiptir.
ÜRÜN AVANTAJLARI

Mineraller ve antioksidanlar içeren özel formülü doğal bir görünüm sağlar ve renk düzensizliklerini ortadan kaldırır. SPF 15 ile güneş koruması sağlar.
ÜRÜN KULLANIMI
En ideal sonuçlar için Even Better Skin Tone Corrector ile beraber kullanın.

Şimdi benim deneyipte aldığım sonuçlara gelelimmmm :))
Yaklaşık ben bu ürünü 2,5 aydır  ve neredeyse hergün kullanıyorum,sadece uyurken cildimde yok :) O açıdan her açıdan değerlendirdim denebilir:) Öncelikle sürümü çok rahat.İster elinizle,ister süngerle, ister fırça ile dağıtın her şekilde sonuç aynı. Kapatıcılığı orta seviyede hatta ortanın birazda üstünde. Kapatıcılık arayanlar için bence gayet hoş bi performansı var. Sürüldüğü anda yüzünüz biraz ıslak gibi gelebilir ama 1 dk içinde hemen oturuyor. Aslında bu ürünün en önemli özelliği fondoten olarak görevini yerine getirirken renk düzensizliklerini de hafifletmesi. Bu konuda fazla beklentiniz olmasın. Şahsen hergün yüzümde, tamam, cildim daha aydınlık, tabiki etkisi oldu ama, aman aman değil. Gerçi sonuçta tam olarak tedavi etme amaçlı değil fondötenle ancak bu kadar olabilir bence bu acıdan yine bi + alıyor benden ;)
Ancak şu özelliğini sevmedim ki bunun aslında cilt tipiyle alakası var. Herkeste aynı sorun yaşanmayabilir. Belli bi süre sonra T bölgemde parlamalar başlıyor. Benim cildim Normalden Karmaya dönük bi cilttir. T bölgesi yağlanma yapar arada, bu sebeple olduğunu düşünüyorum. Tabi şunu göz önünde bulundurmak lazım, makyajın ciltte ne kadar süre kaldığı... Eee benimki saatlerce kaldığından artık bırakayımda olsun o kadar değil mi? Bende çözümü pudralamakta buldum:)
Demokraside çareler bitmeeeeeezzzz :))

You Might Also Like

0 yorum