Missist Düğmeli Eldivencikler...

21:55:00

Ya havalar çok soğuk değil mi? Her sabah, akşam işe gidip gelirken dışarıda olduğum için  üşüyüp duruyorum. Özelliklede ellerim donuyor resmen. Tabi buda ellerimin kırmızı, buruşuk, çirkin görünmesine sebep oluyor. Ve tabi kurumasınada. Bende çözümü krem ve eldivenlerde buldum. Tabi bunda bu sezon aksesuar olarak, eldivenlerin gözde olmasının da etkisi var.Deri eldivenleri de çok seviyorum görünüm olarak ama benimkileri evde bulamıyorum. Sağolsun annemin eli her daim benim eşyalarımın üzerinde olduğundan - güya kendince düzenliyor :) - kayıplar kendileri bayağı bir süredir evin içinde :) Bende bir gün yine site site dolaşırken Missist'in indirime girdiğini gördüm.Baktım eldivenler 10 TL' ye düşmüş. Hemen 2 tane kaptım. Biri klasiklerimle uyumlu olsun diye Siyah, diğeri de taba rengi deri montumla uysun diye Sütlü Kahve... Şekilleri ve duruşları da çok sekerler. Siyahın tam bilek kısmındaki bantının üzerinde gümüş renginde parıltılı bir düğme, Sütlü kahvede ise koyu kahve bantın üstünde altın rengi düğme var.

You Might Also Like

0 yorum